اردبیل؛

اردبیل رتبه نخست کشوری در آموزش آموزش افراد بی‌سواد را کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل عملکرد خوب و مناسبی در حوزه آموزش افراد بی‌سواد داشته به طوری که توانسته در این حوزه رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صابر سپهری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل عملکرد خوب و مناسبی در حوزه آموزش افراد بی‌سواد داشته به طوری که توانسته در این حوزه رتبه نخست کشوری را کسب کند.

وی گفت: میانگین کشوری در نظر گرفته شده برای استان های مختلف در زمینه سهم باسواد کردن افراد بی‌سواد 40.5 درصد بوده که با توجه به این میانگین و عملکرد استان‌ها در این حوزه 19 استان پایین‌تر از این میانگین و 13 استان بالاتر است که استان اردبیل جزو استان‌های نخست در این ارزیابی قرار دارد.

سپهری در ادامه افزود: استان اردبیل با توجه به عملکرد خوب و مناسبی که در این حوزه داشته 81.7 درصد از سهم باسواد کردن افراد را به خود اختصاص داده و با توجه به این پوشش بالای سهم باسواد کردن افراد تواسنته رتبه نخست را کسب کند که با تلاش و پیگیری های لازم در تلاش برای تداوم این امر در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.