لیگی که دیگر برتر نیست

برگزاری لیگ برتر تنیس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که لیگ برتر در بیشتر رشته‌های ورزشی با شور و هیجان و البته گاهی هم با جنجال برگزار می‌شود، فدارسیون‌هایی هستند که برای فرار از این حاشیه‌سازی‌ها علاقه‌ای به برگزاری لیگ برتر ندارند، در هفته‌هایی که لیگ‌های برتر سایر رشته‌های ورزشی آبستن حوادث و اتفاقات جالبی است،فدارسیون تنیس فقط به رده‌های پایه توجه دارد و هیچ اقدام عملی مثبتی برای آن انجام نمی‌دهند. شاید بی‌کیفیتی لیگ‌برتر تنیس بهانه خوبی باشد تا فدارسیون هرروز آن را به تعویق بیاندازد و احتمالاً و تصمیم به لغو آن بگیرد.
 
**شایسته: لیگ برتر را به هر قیمت برگزار نمی‌کنیم
 
رئیس فدارسیون تنیس کشورمان در خصوص تعویق چند باره لیگ‌برتر این رشته به خبرنگار ما گفت: به طور قطع ما رقابت‌های لیگ‌برتر را به هر قیمتی برگزار نمی‌کنیم، فدارسیون مذاکراتی را در این زمینه انجام داده است اما اگر تیم‌های با کیفیت برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نکنند لیگ‌برتر لغو خواهد شد و برنامه‌های دیگرمان را پی خواهیم گرفت.
 
وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی برای برگزاری رقابت‌های تنیس صورت گرفته است اما اگر احساس کنیم لیگ‌برتر کیفیت مطلوبی نخواهد داشت رقابت‌های دیگری را جایگزین این مسابقات می‌کنیم.
اما در واقع مسئولین فدارسیون چه برنامه‌ای را در دست دارند که بتواند جایگزین لیگ‌برتر شود. لیگ‌برتری که شاید قراردادهای ناچیز آن می‌توانست مرهمی بر زخم‌های بازیکنان تنیس شود.
 
بازیکنانی که به خاطر نداشتن توان مالی از رفتن به رقابت‌های بین‌المللی باز می‌مانند و علاوه بر بعد درآمدزایی هیچ‌گاه نمی‌تواند با این معدود رقابتهای بین‌المللی به رنکینگ در خور نام ایران دست پیدا کنند.
 
محسن حسین‌زاده در خصوص احتمال لغو لیگ‌برتر تنیس بیان کرد: انعقاد قرارداد با تیم‌های لیگ‌برتری تنها منبع درآمد بازیکنان تنیس است و در صورت لغو این رقابتها تنیسورها با مشکل مالی بزرگی روبه‌رو می‌شوند و از نظر روحی فشار زیادی بر ما وارد می‌کند.
 
حال باید دید در روزهایی که رئیس سازمان لیگ‌برتر از دسترس خارج است وضعیت مبهم لیگ‌برتر تنیس به کجا خواهد رسید؟! 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار