رئیس انجمن دو‌ و میدانی ناشنوایان:

نتایج دو و میدانی در طول تاریخ بی‌سابقه بود

هادی‌زاده گفت: نتایج تیم ملی دو و میدانی در مسابقات آسیا اقیانوسه در طول تاریخ ورزش های ناشنوایان بی‌سابقه بوده است.

هادی‌زاده رئیس انجمن دو و میدانی ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی دو و میدانی در مسابقات آسیایی نسبت به دوره‌های قبل نتایج درخشان و رضایت‌بخشی را کسب کرده است. 8مدال طلا، 9نقره و 11 برنز نشان‌دهنده موفقیت تیم ملی دو و میدانی در آسیا بوده است.
 
وی ادامه داد: تیم ملی دو و میدانی بانوان نیز همانند مردان با کسب مدال‌های رنگارنگ در این دوره از رقابت‌ها خوش درخشیدند. کسب مدال طلا برای نخستین تجربه در بخش بانوان از اتفاقات مهم و خوشایند مسابقات آسیایی بوده است.
 
تاکنون در بخش بانوان فقط در کسب مدال برنز موفق بودیم که خوشبختانه در این دوره از مسابقات بانوان نیز طلایی شدند.
 
هادی‌زاده افزود: عملکرد ورزشکاران قابل ستایش و تقدیر است. امیدواریم موفقیت در آسیا، مقدمه‌ای برای مسابقات آینده جهانی باشد.
 
هادی زاده افزود: موفقیت تیم‌‌ملی در این مسابقات به عوامل متعدد بستگی داشته است. حمایت فدارسیون ناشنوایان، برنامه‌ریزی منظم یک‌ساله، برپایی مستمر اردوهای غیر متمرکز، حضور مربیان باتجربه و با دانش و تلاش بازیکنان از فاکتورهای مهم موفقیت تیم ملی و انجمن دو و میدانی ناشنوایان بوده است.
 
وی ادامه داد: تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان خردادماه سال آینده مسابقات جهانی بلغارستان را در پیش دارند. از اینرو انجمن تا اواخر آبان‌ماه سال جاری برنامه تنظیم شده و مشخصی برای تیم ملی ندارد. در اواسط آبان‌ماه نشست و مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون ناشنوایان برگزار و در خصوص برنامه‌ها و سیاست فدراسیون تبادل نظر می کنیم و در نهایت پس از نتیجه‌گیری و توافق طرفین در آذرماه اردوهای تیم ملی را یرپا می‌کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار