علیمرادی : تیم ملی ناشنوایان ایران در مجموع چهارم شد

رییس فدراسیون ناشنوایان کشور گفت : کاروان ورزشی کشورمان با بدست آوردن 44 مدال طلا و نقره و برنز با شرکت 120 نفر به مقام چهارم رقابت‌های آسیایی چین تایپه رسید.

علیمرادی : تیم ملی ناشنوایان ایران در مجموع چهارم شد
علیمرادی رییس فدراسیون ناشنوایان ورزش‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد : کاروان ورزشی فرهنگی ثامن (ع) ناشنوایان کشور با ترکیب 120 نفر به مسابقات آسیایی چین تایپه اعزام شدند که تیم ایران در تلاش خود موفق شد به مقام چهارم این رقابت‌‌ها نیز برسد.

وی ادامه داد : برای اولین بار در بین 32 کشور شرکت کردند و با بدست آوردن چهل‌وچهار مدال در مجموعه که 12 مدال طلا ، 14 مدال نقره و 18 برنز ، نسبت به دوره قبل شانزده مدال بیشتر گرفتیم و همچنین در رشته‌های دو میدانی اول شدیم و در مجموع 19 مدال ورزشکاران این رشته دریافت کردند.

وی افزود : در این رقابت‌ها تکواندو و جودو و نیز با تلاش و هزینه نالی به قهرمانی و نائب قهرمانی در رشته‌های مردان وزنان رسیدند و برای رقابت مرحله بعد پیگیری‌هایی با فدراسیون در خصوص دیدارهای آقایان و بانوان در رشته فوتسال که قراراست 27 آبان ماه جام جهانی این رشته برگزار شود انجام دادیم و از بانوان به دلیل اولین حضورشان انتظار چندانی نداریم ولی از آقایان انتظار قهرمانی را داریم.

وی ادامه داد : از نتایج بدست آمده در این رقابت‌ها راضی هستیم و از وزیر ورزش و از همه عزیزان که برای همکاری و حمایت از این رشته آنها انجام دادند سپاسگزاریم.

علیمرادی ادامه داد : اسامی که قرار است رییس جمهور به این ورزشکاران پاداش نفرات اول تا سوم تغییر کند.

وی ادامه داد : ما برای ایاب و ذهاب این ورزشکاران که چیزی در حدوده 1 میلیارد تومان می‌شود ما موفق شدیم فقط یک میلیارد بگیریم و به نظرم کار سختی را برای حمایت و انجام ایاب و ذهاب ورزشکاران ایران انجام دادیم و اگر این مقداری که به آنها دادیم کافی نبود کاملا حق می‌دهم به آنها و همچنین قرار شد با پی‌گیری با وزارت ورزش سکه‌هایی را به آنها اهدا کنیم . 

وی ادامه داد : برای دریافت حقوق ؛ صندوق مالی هر چند با تاخیر یک مبلغ ناچیز به‌ آنها پرداخت می‌کند و البته ما در جلسه‌ای با آقای گودرزی برای حمایت از مظلوم ترین قشر ورزشکار هماهنگی‌هایی را انجام دادیم. ولی متاسفانه کل هزینه دریافتی ما 1 میلیارد تومان بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار