رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان:

نگاه مسئولان ورزش به قهرمانان کشور متفاوت است/ همیشه سکوت می‌کنم تا حواشی برای ناشنوایان ایجاد نشود

ملی‌پوشان ناشنوا نیز همچون سایر ورزشکاران کشور برای موفقیت و قهرمانی و کسب مدال‌های خوش‌رنگ همه‌ی تلاششان را انجام می‌دهند.

محمدحسین مولا، رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم‌های ملی کشور برای موفقیت در مسابقات مهم بردن ورزش تلاش می‌کنند و با مشکلات فراوانی مواجه هستند، ملی‌پوشان ناشنوا نیز همچون سایر ورزشکاران کشور برای موفقیت و قهرمانی و کسب مدال‌های خوش‌رنگ همه‌ی تلاششان را انجام می‌دهند.
 
وی افزود: مشکلات و مسائلی که ورزشکاران ناشنوا برای کسب موفقیت و عنوان قهرمانی در مسابقات بین‌المللی با آن مواجه است بسیار بیشتر از یک ورزشکار سالم است، اما متأسفانه نگاه مسئولان ورزشی به قهرمانان کشور عادلانه نیست.
 
مولا افزود: فوتبالیست‌های ناشنوا با هزینه‌های شخصی در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنند و گاهی به دلیل حضور در مسابقات از محل کارشان اخراج می‌شوند با این وجود آنها فقط خواهان محبت توجه و رعایت حقوقشان با سایر ورزشکاران کشور هستند.
 
وی افزود: تیم ملی فوتبال ناشنوایان در مسابقات جهانی قهرمان شد، اما متأسفانه در هنگام ورود به کشور هیچ یک از مسئولان ورزشی از تیم ملی استقبال نکردند و فقط فردی به عنوان منشی یکی از معاونین از طرف نماینده سازمان تربیت بدنی در فرودگاه حاضر شد.
 
مولا افزود: پاداش قهرمانان ناشنوا با سایر ورزشکاران عادلانه نیست، مسئولان عالی‌رتبه ورزش باید از ناشنوایان حمایت و تفاوت‌ها را برطرف کنند.
 
رئیس انجمن فوتبال ناشنوایان ادامه داد: به عنوان فردی ورزشی، همیشه در مقابل تفاوت‌ها و بی‌عدالتی‌ها سکوت کردم تا حواشی بیشتری برای ناشنوایان ایجاد نشود و معدود امکانات فعلی نیز به دلیل انتقاد از ناشنوایان دریغ نشود، اما امیدوارم ناشنوایان مورد توجه مسئولان ورزش قرار گیرد، رفتاری شایسته با قهرمانان فدراسیون ناشنوایان انجام شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار