کانوپولویی ها صدرنشین جدول مسابقات قهرمانی آسیا شدند

صیادی گفت: مربی تیم ملی جوانان کانوپولو گفت:در اولین دیدار ملی پوشان کانوپولو با تیم های چین،ژاپن و مالزی، تیم ایران جایگاه اول جدول را از آن خو کرد.

اشکان صیادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تیم جوانان دختر و پسر کانوپولو که در مسابقات آسیایی کانوپولو شرکت دارند بیان کرد:ملی پوشان جوانان کانوپولو با ۱۱ تیم از کشورهای مختلف باید به رقابت بپردازند و تیم بانوان جوانان باید با ۷ تیم از سایر کشورهای آسیایی به رقابت بپردازند.

 وی افزود:بانوان این رشته با تیم های کشورهای سنگاپور،تایلند و هنگ کنگ به رقابت پرداختند.

صیادی در ادامه یاد آور شد:تیم پسران در مرحله اول ملی پوشان مالزی را ۶ به ۲ برد و چین در مقابل ایران ۱۸ به صفر باخت و در مقابل بازی سنگین با ژاپن ۶ به ۴ ،او را شکست داد و بدین ترتیب ایران در صدر جدول جای گرفت.

 وی خاطر نشان کرد:بانوان جوان در مرحله اول رقابت با سه کشور مسابقه داد و در این رقابت ها جایگاه اول جدول را از آن خود کرد.

صیادی در ادامه بیان داشت:در جدول های آسیایی مشکلاتی ب وجو آمده بود ک با پیگیری های مرتضی محرابی(رئیس کمیته کانوپولو آسیا)جدول ها درست شد و گروه دوم در رده جوانان کشورهای تایوان،سنگاپور و هنگ کنگ معرفی شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار