اصفهان؛

پیشرفت فیزیكی ۸۵ درصدی پروژه اتصال خط آهن فولاد صبا به شبكه ریلی

مدیركل راه آهن اصفهان از پیشرفت فیزیكی ۸۵ درصدی پروژه اتصال خط آهن فولاد صبا به شبكه ریلی و پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت ایستگاه های ده آباد، مدآباد و فیروزآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛حسن ماسوری با بیان اینكه خوشبختانه در عملیاتی كردن پروژه های ریلی استان اصفهان مطلوب ترین اقدامات صورت گرفته و با پیشرفت فیزیكی بالایی در حال اجراست، اظهار داشت: در حال حاضر پروژه دو خطه كردن زرین شهر به میبد كه بخش اعظم آن در این استان قرار دارد با پیشرفت ۳۰ درصد در بخش زیرسازی در حال اجراست.

وی افزود: در این راستا پروژه اتصال خط آهن فولاد صبا به شبكه ریلی كه با همكاری و حمایت مجتمع فولاد در حال اجراست، شاهد پیشرفت فیزیكی ۸۵ درصدی با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان هستیم.

مدیركل راه آهن اصفهان با اشاره به پروژه های بازگشایی ۳ ایستگاه راه آهن در محور اداره كل ، تصریح كرد: ساخت ساختمان ایستگاه های ده آباد، مد آباد و فیروز آباد با ۹۵ در صد پیشرفت فیزیكی در حال اجرا است و پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری كامل برسند.

وی به پروژه بازسازی بعضی از ایستگاه های ریلی اشاره كرد و بیان داشت: این بازسازی ها با پیشرفت ۴۵ در صدی در حال اجرا است ضمن اینكه بهسازی ایستگاه خط ورتون به سیستان (شهر سجزی) نیز كه ۱۸ كیلومتر است با پیشرفت ۹۹ درصد پیشرفت فیزیكی اجرایی می شود. 


انتهای پیام/س

برچسب ها: فیزیک ، خط ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.