ثروتی: سوءمدیریت در سیل خراسان شمالی وزیر کشور را به مجلس کشاند

نماینده مردم بجنورد از حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای پاسخگوی به سوالات نمایندگان خبر داد.

اخوندی،طیب نیا،سیف به دادگاه می روند؟
"موسی‌الرضا" ثروتی نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبر نگاران جوان، از حضور وزیر کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" وزیر کشور به منظور پاسخگوی به سوال بنده و تعدادی از نمایندگان خانه ملت، سه‌شنبه هفته جاری (5 آبان ماه) در جلسه علنی خانه ملت حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به دلایل حضور وزیر کشور در صحن علنی مجلس، افزود: با توجه به مسئولیت وزیر کشور در ستاد مدیریت بحران، وی موظف به رسیدگی و مدیریت اینگونه حوادث است که بنا بر این وظیفه، حضور رحمانی فضلی به دلیل عدم مدیریت صحیح پس از وقوع سیل در خراسان شمالی و برخی از شهرستان‌های این استان است. 

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های وارد شده ناشی از وقوع سیل ضروری بود که وزیر کشور از هیئت دولت بودجه لازم را برای بحران و حوادث در خراسان شمالی تقاضا کند، اما متاسفانه در این رابطه اقدام اساسی صورت نگرفت، بنابراین قرار شد تا وزیر کشور برای روشن شدن این مسئله به نمایندگان مردم پاسخ دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها: رحمانی ، سیل ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.