لرستان؛

برگزاری مسابقات تکواندو و کشتی دانشجویان در دانشگاه لرستان

مدیر امور فرهنگی دانشگاه لرستان از میزبانی این دانشگاه در مسابقات تکواندو و کشتی دانشجویان دانشگاههای منطقه 8 کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رحمتی گفت : این مسابقات بین دانشگاههای لرستان، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، کردستان، نهاوند، ملایر، آیت الله بروجردی، صنعتی همدان، ایلام، و سید جمال الدین اسدآبادی می باشد، برگزر خواهد شد.

وی افزود:این دوره از مسابقات تکواندو با میزبانی دختران و در مسابقات کشتی در دو بخش آزاد و فرنگی با میزبانی پسران از سوم تا دهم آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

وی گفت: مراسم وزن کشی برای رشته تکواندو در روز سوم و برای رشته کشتی روز هفتم آبان ساعت 8 شب انجام خواهد گرفت و مسابقات از 4 آبان در بخش تکواندو و 8 آبان در بخش کشتی به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

رحمتی افزود: مسابقات کشتی در سالن امام علی (ع) و مسابقات تکواندو در خانه تکواندوی استان لرستان برگزار می شود و تیم های اول و دوم و هم چنین نفرات برتر ضمن کسب مدال، به المپیاد ورزش های دانشجویی که تابستان 95 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی گفت: اسکان دانشجویان دختر در مهمان سرای دانشگاه صورت می گیرد، اما به دلیل بالا بودن تعداد پسران که بالغ بر 200 نفر می باشند، اسکان آنها در اردوگاه کمالوند خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.