خرم آباد؛

پایان مسابقات تکواندو منطقه 8 دانشگاههای کشور در خرم آباد

مسابقات تکواندو قهرمانی دانشگاه های منطقه هشت کشور به میزبانی خرم آباد با حضور پنج استان و 25 ورزشکار با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، این مسابقات بین دانشگاههای لرستان، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، نهاوند، ایلام به میزبانی خرم آباد و در خانه تکواندو انجام شد که در پایان در نتیجه تیمی، دانشگاه رازی کرمانشاه اول، بوعلی سینا همدان دوم و دانشگاه لرستان سوم شد.
 در نتیجه انفرادی نیز در وزن 1 طاهره اکبری از دنشگاه رازی، وزن دوم فهیمه خدابنده لو از دانشگاه بوعلی، وزن سوم آرزو دالوند از نهاوند،  وزن چهارم زینب قیاسی راد از کرمانشاه ، وزن پنجم سحر مرادی میر عزیزی از کرمانشاه ، وزن ششم مهتاب احمدی از ایلام و در وزن هفتم مریم گوهر مهر از کرمانشاه به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

نفرات اول و دوم هر وزن ضمن کسب مدال به المپیاد ورزش های دانشجویی که تابستان 95 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود اعزام می شوند و در این رقابتها 25 ورزشکار بانو در اوزان منفی 45 تا مثبت 72 کیلو گرم با هم به رقابت کردند.

 میزبانی اصلی این مسابقات توسط دانشگاه لرستان انجام شده و هیئت تکواندوی استان نیز در برگزاری این مسابقات همکاری لازم را انجام داد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.