دریافت تائیدیه‌ مجدد شرکت‌های دانش‌بنیان برای استفاده از تسهیلات

سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان گفت: شرکتهای دانش‌بنیان نوپا برای استفاده از تسهیلات مالیاتی، گمرکی، سربازی باید تائیدیه مجدد دریافت کنند.

سید محمد صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکتها و موسسات دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اکنون مدت زمان تائیدیه برخی از شرکتهای نوپا به اتمام رسیده و این شرکتها باید ارتقا پیدا کنند این درحالی است که هنوز 500 شرکت وجود دارد که در مراحل اولیه ارزیابی قرار دارند. بنابراین شرکتهای دانش‌بنیان می‌توانند تا زمان دریافت تائیدیه‌ مجدد از تسهیلات مالیاتی، گمرکی،‌سربازی بهره‌مند شوند. 

وی در ادامه تاکید کرد: تا سه ماه آینده موج اولیه شرکت‌ها به ارزیابی رسیده و پس از آن وارد ارزیابی مجدد شرکتهای نوپا و تولیدی می‌شویم.

صاحبکار خراسانی تصریح کرد: برای شرکتهای دانش‌بنیان نوپا تائیدیه یک یا دو ساله صادر می‌شود که پس از آن شرکت‌ برای حفظ دانش‌بنیان خود و استفاده از حمایت‌ها و تسهیلات در نظر گرفته شده نسبت به فعالیتهای خود اقدام می‌کند. 

سرپرست امور شرکتها و موسسات دانش‌بنیان بیان کرد: زمانی که دور دوم ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان شروع می شود آن مجوزها هنوز در سر جای اولیه خود قرار دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجوزهایی که به شرکتهای دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد مادام العمر نیست و به هیچ شرکتی تعلق نمی‌گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.