ضرورت افزایش اعتبارات در حوزه گردشگری شهرستان ملارد

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملارد گفت: شهرستان مذکور از توانمندی‌های بسیاری در عرصه گردشگری برخوردار است و با افزایش و تأمین اعتبارات هرچه بیشتر می‌توان به توفیقات شایسته‌ای دست یافت.

ضرورت افزایش اعتبارات در حوزه گردشگری شهرستان ملارد
علی‌رضا وکیلی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌ جوان؛ با اشاره به توانمندی‌های متعدد شهرستان تاریخی ملارد در بخش‌های گوناگون اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما معطوف به منابع مالی و اعتباراتی می‌شود و در صورت تأمین و تخصیص بودجه مناسب، قادر خواهیم بود گام‌های سازنده‌ای را در حوزه جذب گردشگر در منطقه مذکور برداریم.

وی افزود: سایت موزه ارسطو درحال حاضر از اصلی‌ترین دستور کارهای ما در شهرستان ملارد محسوب می‌شود که با احداث و افتتاح آن می‌توانیم به نحو مؤثرتری نسبت به جذب گردشگر از اقصی نقاط کشور و حتی دیگر مناطق جهان اقدام کنیم.

وکیلی گفت: تپه‌های ارسطو یکی از جذاب‌ترین و قدیمی‌ترین آثار تاریخی این شهرستان به شمار می‌رود و امیدواریم با ثبت جهانی این محدوده در آینده، زمینه لازم برای معرفی آن در ابعاد گسترده‌تری میسر می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملارد یادآور شد: دشت شقایق ملارد نیز از دیگر ظرفیت‌های بالقوه گردشگری در ملارد محسوب می‌شود و اعلام می‌کنیم آمادگی کامل برای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از سوی مجموعه میراث فرهنگی ملارد و دولت وجود دارد و با توجه به مصوبه دولت در این حوزه در صورت ورود بخش خصوصی، بسیاری از مشکلات و پیچ‌وخم‌های اداری برای سرمایه‌گذاری در دشت شقایق مرتفع خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار