راه اندازی اورژانس اجتماعی ملارد مستلزم مشارکت خیرین است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: منطقه مذکور از شهرستان‌های مهاجرپذیر و ناهمگونی است که شرایط خاص منطقه‌ای و بافت جمعیتی آن ایجاب می‌کند مرکز مداخله در بحران (اورژانس اجتماعی) در این شهرستان راه اندازی شود.

راه اندازی اورژانس اجتماعی ملارد مستلزم مشارکت خیرین است

مرتضی قربانی رئیس اداره  بهزیستی شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: این منطقه  خرده فرهنگ‌ها، اقوام و طوایف متعددی را از اقصی نقاط کشور در خود جای داده و در چنین شرایطی می‌طلبد آسیب‌های اجتماعی، تهدیدات و فرصت‌های موجود به نحوی دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: یکی از الزامات چنین مناطقی، تقویت و توسعه مراکز مداخله در بحران در شرایط اضطراری است تا با تکیه بر آن بتوان سطح آسیب‌های اجتماعی را به حداقل ممکن کاهش داد.

قربانی گفت: در حال حاضر در مواقع ضروری، از امکانات اورژانس اجتماعی شهریار و شهرستان‌های همجوار دیگر استفاده می‌شود و می‌طلبد مرکز مداخله در بحران در این شهرستان در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد که در صورت تحقق، امکان ارائه خدمات در شرایط خاص و حاد به نحو مطلوب‌تری فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: زمین طرح مورد اشاره تعیین شده و احداث و تجهیز آن نیازمند مشارکت خیرین است و امیدواریم همچون گذشته با حضور فعالانه خیرین بتوانیم این مجموعه ضروری و مورد نیاز عرصه اجتماعی را فعال کنیم.

گفتنی است؛ اورژانس اجتماعی از مرکزی است که در شرایط بحرانی اعم از کودک آزاری و همسرآزاری برای پیشگیری از بروز صدمات و آسیب‌های احتمالی ورود می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار