به دنبال صحبتهای اخیر کی روش در یک برنامه تلویزیونی؛

دعوت دبیرکل فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم ملی برای مناظره

به دنبال مصاحبه سرمربی تیم ملی در برنامه نود و اظهارات وی، دکتر اسدی کی روش را به مناظره در برنامه نود دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اسدی در اين خصوص گفت: در برنامه تلويزیونی شب گذشته صحبتهایی در مورد اينجانب مطرح شد که علیرغم خویشتن داری نياز به پاسخ گويی دارد. اينکه به صورت يک طرفه در يک جا حضور يابید و بر عليه دیگران صحبت کنيد قطعا باعث رضايت همه و شخص شما خواهد شد ولی زمانيکه به صورت دو طرفه و حضوری در يک مناظره مسايل برطرف شود دیگر هيچ کس اين اجازه را ندارد که به تنهایی به قاضی برود و راضی برگردد.

دبیرکل فدراسیون در ادامه افزود: با توجه به تمام مطالب عنوان شده و اينکه پيش از اين هم بارها گفته ام و در عمل هم نشان داده ام که برای منافع ملی کشورم سکوت کرده و بسیاری از مطالب را بيان نکرده ام، اما زمانی که موضوع شخصی شود و برخی افراد بدون اطلاع صحبت کنند، مجبور به پاسخگویی هستم. از شب گذشته تاکنون بسیاری از رسانه ها از من درخواست مصاحبه داشته اند و برای اينکه من هم به تنهایی به قاضی بزرگ که افکار عموم مردم عزیز کشورم است، نرفته باشم از سرمربی تيم ملی دعوت می کنم در همان برنامه تلويزیونی که از من صحبت کرده حضور يابد تا بتوانم به صورت رو در رو و بدون واسطه و هيچ مشکلی با وی صحبت کنم و مطالب مختلف را که در مدت حضورم در فدراسیون در مورد من مطرح شده را بطور مشروح به آگاهی مردم عزیز برسانم.

وی در پايان گفت: از برنامه نود هم می خواهم همانطور که اين امکان بوجود می آيد که افراد در اين برنامه بیايند و صحبت کنند، اميدوارم رسم امانت داری در نظر گرفته شود تا حقوق افراد ضايع نشده و در هفته آينده نيز اين امکان بوجود بیايد تا در اين مورد به صورت مفصل صحبت و همه زوايا و موارد مختلف مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسدی ، کی روش ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار