اسدی: حضورم در فدراسیون پزشکی ورزشی صحت ندارد

علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر در فدراسیون فوتبال به انجام وظایف مشغول هستم و حضور در فدراسیون پزشکی در حد گمانه زنی است.

اسدی: حضورم در فدراسیون پزشکی ورزشی صحت ندارددبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این موضوع اصلا دست نیست و همانگونه که گفتید در حد گمانه‌زنی رسانه‌هاست . من مسئولیت را در فدراسیون فوتبال پذیرفتم و وظیفه داریم وظایف محول شده را به خوبی انجام دهم دلیلی ندارد از فدراسیون فوتبال جدا شوم.

وی در پاسخ به این سوال که نرفتن او به فدراسیون پزشکی ورزشی بیانگر حضور وی بعنوان یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در پایان سال است تصریح کرد: در حال حاضر به انجام وظایف محوله مشول هستم و تصمیم خاصی در اینباره ندارم.

وی درخصوص استعفای محمد خاکپور که چند روزی است رسانه‌ها به آن می‌پردازند،‌گفت: این قدر رسانه‌ها به ماجرای استعفای محمد خاکپور پرداختند که انگار کل جریانات فوتبال ایران در تیم ملی امید و ماندن یا رفتن سرمربی آن خلاصه می شود، یعنی ما کار دیگری نداریم تا داستان امیدها معلوم نشود.

وی در ادامه افزود: اندکی صبر کنید تا به مرور زمان این مسئله به سرانجام خوبی برسد. خاکپور بنا به دلایلی که برای خودش قابل اهمیت است از تیم ملی استعفا داده است ما با او جلسه می گذاریم و نظرات او را جویا می شویم. سعی می‌کنیم از راه عقلانی و منطق با خاکپور به توافق برسیم. او با تیم کارکرده و اولویت ما است اگر در جلسه به نتیجه برسیم و توافقی حاصل شود خاکپور سرمربی تیم ملی می ماند اما اگر این شیوه منجر به ماندن خاکپور نشد سراغ گزینه های دیگر می‌روم. این ماجرا به آسانی حل می شود نیازی به جار و جنجال و این همه هیاهو نیست ، خاکپور ماند با او ادامه می دهیم نمایند شخص دیگری سرمربی تیم ملی امید می شود.

وی در پایان در خصوص اینکه شنیده می شود داوری در هفته هشتم از سوی کارشناسان خوب و به رغم این موضوع اعتراضاتی در این خصوص از سوی مربیان شنیده شد، تصریح کرد: در بحث داوری نمی توانیم با سرعت دانش فنی داوران را بالا ببریم رشید بعضی پارامترهای این مسئله مهم نیاز به زمان دارد.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، فوتبال ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار