محمد خاکپور:

قرارداد جدید هم نیاز به اصلاح دارد

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: برخی اصلاحات در قرارداد من انجام گرفته و قرار است مشاوران حقوقی بار دیگر آن را اصلاح کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد خاکپور در پایان نشست خود با علی کفاشیان پیرامون قرارداد خود گفت:  در این جلسه قرار شد تا مشاور حقوقی بنده و فدراسیون با یکدیگر جلسه بگذارند و اصلاحاتی انجام دهند تا به یک قرارداد استاندارد برسند.

وی ادامه داد: قرار بر این شد بند ۱۳ به طور کامل حذف شود ولی در مفاد دیگر قرارداد آمده است که من به عنوان مسئول تیم امید حق ندارم برخلاف مقررات صحبت کنم یا اینکه به مسئولان فدراسیون صدمه بزنم ولی بند ۱۳ این را مادام العمر می‌کرد و حتی جریمه دو برابری وجود داشت.

خاکپور گفت:من با این بند مخالف بودم و رئیس فدراسیون مجاب شد تا آن را کلا حذف کنند.به عنوان سرمربی تیم امید موظف هستم طوری صحبت نکنم که به تیمم ضربه بخورد و مواردی که محرمانه هست را امانتداری کنم.

سرمربی تیم ملی امید افزود:صحبت خاصی درباره بازیکنان تیم ملی نشد. ما مشکل خاصی در این باره نداشتیم چون هر وقت تیم ملی بازی رسمی داشته است تمام بازیکنان امید به تیم ملی رفته‌اند.در دی ماه  تیم ملی بزرگسالان بازی رسمی ندارد و می توانیم از تمام پتانسیل کشور استفاده کنیم.

خاکپور خاطرنشان کرد: روز ۲۵ آبان‌ماه با تیم استرالیا بازی خواهیم کرد. تیم استقلال خوزستان در کنار ما اردو دارد ولی تصمیم گرفته نشده که با آنها بازی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار