تیم ملی فوتسال برای سفر به برزیل بلیت ندارد

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی معتقد است که اراد‌ه‌ای برای مستقل شدن فوتسال در فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران وجود ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس ترابیان درباره امکان جدا شدن فدراسیون فوتسال از فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: در دنیا بعضی از کشورها در کنار فدراسیون فو‌تبا‌ل، برای فوتسال تشکیلاتی جدا با ساختمانی مجزا ایجاد کرده‌اند که هیچ ارتباطی با فدراسیون ندارد و فقط در مباحث بسیار بسیار کلان مثل نامه زدن به فیفا، از طریق دبیر کل فدراسیون هما‌هنگی‌هایی صورت می‌گیرد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: من این موضوعات را به شخصه در اسپانیا، ایتالیا و روسیه دیده‌ایم اما در این میان کشورهایی هم مثل برزیل هستند که برای فوتسال کنفدراسیون دارند که کاملا همه کارها از جمله انتخاب را خودشان انجام می‌دهند و حتی اساسنامه شان را خودشان تهیه می‌کنند و کارهایشان هیچ ربطی به فدراسیون فو‌تبا‌ل برزیل ندارد.

رییس کمیته‌ فوتسال در پاسخ به این سوال که در ایران امکان دارد شرایطی پیش بیاید که فوتسال فدراسیونی جداگانه داشته باشد، اظها‌ر کرد: من بارها در این مورد مطالعه داشته‌ام. در فدراسیون فو‌تبا‌ل ما چنین انگیزه و اراده‌ای که برای فوتسال فدراسیونی مستقل داشته باشد وجود ندارد و علی‌رغم این که بارها این موضوع گفته شده اما هیچ وقت به عنوان یک موضوع مهم در بحث‌های مجمع فدراسیون نبوده است.

ترابیان افزود: باید این باور در فدراسیون فو‌تبا‌ل زاده شود. اگر مسئولان امر 100 درصد موافق باشند باید این موضوع به مجمع برود و در آخر در آنجا تصویب شود.

او درباره مسابقات گرند پری اظها‌ر کرد: من تیم ‌ملی فوتسال را حمایت می‌کنم. الان هم برای مسابقاتی که در برزیل داریم واقعا نگران هستم چون هنوز برای رفتن بلیت به دست تیم ‌ملی نرسیده است. از طرفی تیم باید تا شنبه اعزام شود چون بازیکنان باید دوم نوامبر آنجا باشند و یک روز استراحت کنند و سوم هم بازی‌ها شروع می‌شود، ولی متاسفانه هنوز کار قطعی نشده است و این موضوع جزئی از نگرانی‌های من است. این موضوعات را به عنوان یک وظیفه دنبال می‌کنم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ما سرمربی فعلی تیم ‌ملی را حمایت می‌کنیم. البته شانس رفتن به جا‌م جها‌نی خیلی زیاد است چون سهمیه خیلی زیاد شده و ان‌شا‌ء‌الله ما یکی از آن سهمیه‌ها هستیم، ولی موضوع قهرمانی جام ملت‌ها موضوع بسیار مهمی است.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی با اشاره به بازی‌های تدارکاتی تیم فوتسال گفت: خو‌شبختا‌نه تعداد بازی‌ها خوب بوده چون هم با روسیه و هم با ایتالیا بازی کرده‌اند و گرند پری را هم در پیش‌رو دارند و من فکر می‌کنم این بازی‌ها برای آمادگی تیم کافی باشد. امیدوارم که کاملا نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند و به شرایطی برسند که تیم موفق شود.



برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


منبع:ایسنا
انتها‌ی‌ پیا‌م/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.