اصفهان؛

احداث خط مترو از ايستگاه قدس تا ميدان استقلال، در مرحله مطالعه است

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری گفت: احداث خط مترو از ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی(ره) تا میدان استقلال در مرحله مطالعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عليرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری اصفهان گفت: مطالعات احداث خط مترو از ايستگاه قدس تا ميدان استقلال به طول 4.4 كيلومتر دردست انجام است.

وی با اشاره به دیگر خطوط مترو گفت: اكنون عمليات اجرايی خط 2 مترو در مرحله انتخاب پيمانكار است و بعد از انتخاب پيمانكار، عمليات اجرايی فاز اول آن آغاز می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری با بيان اينكه عبور مترو از زير ميدان امام (ره) قطعی نشده است، ادامه داد: يونسكو نظر خود را اعلام كرده و اكنون منتظر اعلام نظر سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری هستيم تا با تعامل دو جانبه به صلاح شهر و شهروندان گام برداريم.

وی تصریح کرد: خط سه مترو، حد فاصل ميدان آزادی تا جنوب غرب اصفهان و در ادامه به سمت فولادشهر و شهرهای اقماری نيز آغاز شده است.

صلواتی عنوان كرد: عمليات اجرايی احداث مترو حدفاصل صفه تا سپاهان شهر نيز آغاز شده و پيش بيني می‌شود ظرف مدت 2 سال آينده به نقطه مطلوبی برسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.