اصفهان؛

معرفی سرمربی جدید سپاهان تا 72 ساعت دیگر

معرفی سرمربی جدید سپاهان تا 72 ساعت دیگر,سپاهان با مربی جدید قهرمان می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ هرچند سپاهانی ها امروز و پس از جلسه با حسین فرکی ,با وی قطع همکاری کردند اما اکنون مسوولان این تیم باید به دنبال مربی جدیدی برای تیم خود باشند مخصوصا اینکه این تیم روز پنج شنبه این هفته یک بازی بسیار حساس و مهم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در مقابل راه آهن برگزار خواهد کرد که پیروزی در این بازی حتی میتواند به قیمت یک جام قهرمانی هم تمام شود.

همین مطلب موجب شده تا سپاهانی ها فکر استفاده از سرمربی موقت برای این بازی را کنار بگذارند وحالا اصغر باقریان در تلاش است تا حداکثر در طی 72 ساعت آینده سرمربی جدید تیمش را معرفی کند تا سپاهان با حضور این سرمربی جدید روز پنج شنبه به دیدار راه آهن برود. سپاهانی‌ها 2بار آخری که قهرمان لیگ شدند، سرمربی تیم خود را در اوسط نیم فصل اول کنار گذاشتند و با مربی جدید خود قهرمان مسابقات لیگ‌برتر فوتبال شدند.

در سال 90، سپاهان کرانچار را به جای لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرد و با 67 امتیاز، قهرمان مسابقات لیگ‌برتر شد، بعد از آن هم در سال گذشته، حسین فرکی جای کرانچار را گرفت و تیم سپاهان را قهرمان کرد.

 اگر آنها بتوانند در پایان لیگ قهرمان شوند، برای سومین بار به این موفقیت تاریخی می‌رسند.شنیده ها حاکی است امیر قلعه نویی و منصور ابراهیم زاده جز گزینه های اصلی هدایت این تیم اند.

دربین دو گزینه مطرح شده به نظر میرسد شانس منصور ابراهیم زاده برای نشستن روی نیمکت طلایی پوشان بیشتر باشد چرا که تفکرات امیر قلعه نویی و سبک مربیگری او توجه به بازیکنان سرشناس و ستاره است و مسلما با حضور ژنرال, مسوولان سپاهان مجبورند در نیم فصل حسابی برای خرید بازیکنان چهره و سرشناس خرج کنند که این موضوع با شرایط مالی فعلی سپاهان همخوانی ندارد.

از طرف دیگر مخالفت بازیکنان باتجربه و بزرگتر سپاهان در رابطه با انتخاب امیر قلعه نویی است که باعث شده مدیران سپاهان در این رابطه دچار تردید شوند.باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی سکان کشتی طوفان زده سپاهان را به دست خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: سپاهان ، مربی ، معرفی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.