مراسم اکران خصوصی «دلتا ایکس» برگزار شد

اکران خصوصی فیلم سینمایی «دلتا ایکس» با حضور هنرمندان و عوامل این اثر شامگاه گذشته در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «دلتا ایکس» به کارگردانی علی‌رضا امینی در سینما فرهنگ برگزار شد.

فرشید نوابی بازیگر سینما و تلویزیون ضمن تعریف از سبک فیلم‌سازی علیرضا امینی از وی برای صحبت درباره این اثر سینمایی دعوت به عمل آورد که این کارگردان سخنان خود را این گونه آغاز کرد.

ساخت این فیلم کاملا اتفاقی بود چرا که من بیشتر فیلم‌هایی با مولفه‌های تجاری می‌ساختم که Kهفت دقیقه تا پاییزL و Kانتهای خیابان هشتمL از این دست آثار هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: قبل از ساخت «بلوک نه خروجی دو» دوست داشتم فیلمی با فضای انتزاعی، رئالیسم بسازم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد، امیدوارم نتیجه این آزمون و خطا مورد رضایت تماشاگران فیلم باشد.

فرشید نوابی به عنوان سوال پایانی از وی پرسید که «دلتا ایکس» چه ویژگی‌هایی دارد که شما برای ساخت آن راغب شدید که امینی با خنده در پاسخ گفت: هیچ ویژگی‌‌ای نداشت.

پس از به پایان رسیدن سخنان علی‌رضا امینی، مجری برنامه بازیگران و عوامل «دلتا ایکس» را روی صحنه دعوت کرد تا دقایقی کوتاه در رابطه با نقش خودشان در فیلم صحبت کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم هنرمندانی نظیر عبدالله اسکندری، پویا امینی، سعید خانی، الناز حبیبی، آهو خردمند، الهام پاوه‌نژاد، سعید اسلام‌دوست، فرشید نوابی، بهاره افشاری، محسن افشانی، منوچهر هادی، بیتا بیگی و ... حضور داشتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار