تازه‌ترین مجوزهای سینمایی/ «دلتا ایکس» امینی پروانه نمایش گرفت

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای 2 فیلم مجوز نمایش، برای 3 فیلم مجوز ساخت نمایش خانگی، عرضه 8 فیلم خارجی در شبکه نمایش خانگی و 4 پروانه ساخت موفاقت کرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای 2 فیلم مجوز نمایش، برای 3 فیلم مجوز ساخت نمایش خانگی، عرضه 8 فیلم خارجی در شبکه نمایش خانگی و 4 پروانه ساخت موفاقت کرد.

صدور مجوز نمایش برای 2 فیلم


در جلسه 16شهریور که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برگزار شد،مجوز نمایش 2 فیلم: " متولد 65" به تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور و به کارگردانی مجید توکلی و نویسندگی مشترک مجید توکلی و جمیله دارالشفایی با موضوع بی اخلاقی و تبعات آن (حادثه ای اجتماعی) و "دلتا ایکس" به تهیه کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی  علیرضا امینی با موضوع سوءظن ( ملودرام اجتماعی)  صادر شد.
 
موافقت با ساخت 3 فیلم در شبکه نمایش خانگی
 
بر اساس جلسه 15 شهریور شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلم نامه های "پارمیدا " به تهیه کنندگی میثم معراجی و به کارگردانی آرش سنجابی ، " نورا " به تهیه کنندگی امیر سید زاده و به کارگردانی وحید پرشاد، " تصمیم" به تهیه کنندگی مسعود دلیری و به کارگردانی محمدعزیزی، موافقت به عمل آمد. 

همچنين در اين جلسه با ساخت یک عنوان فیلم داستانی کوتاه و  یک عنوان مجموعه مستند نيز موافقت به عمل آمد.    
 
موافقت با عرضه 8 فیلم  خارجی برای شبکه نمايش خانگی

در جلسه 15شهریور شورای پروانه نمایش خانگی كه با حضور اكثريت اعضاء برگزار شد،با عرضه 8 عنوان فیلم خارجی، 2 عنوان فیلم هنر وتجربه ، یک عنوان فیلم مستند موافقت کرد.
 
موافقت شورای ساخت با 4 فیلم نامه

فیلم نامه های " مرگ برکه" به تهیه کنندگی رویا شریف و به کارگردانی علی کلانتری و نویسندگی مشترک علی رستگار،علی کلانتری و امیر مهران با موضوع مرگ و زندگی ( حادثه ای) ، "گروه آلما" به تهیه کنندگی محمد رضا محمدی و کارگردانی و نویسندگی  عباس مرادیان  با موضوع زبان موسیقی( ملودرام خانوادگی)  ، "پنجاه کیلو آلبالو" به تهیه کنندگی مصطفی شایسته و به کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی مشترک فرهاد توحیدی و مانی حقیقی با موضوع انگاره عشق و مهاجرت نزد جوانان (کمدی) و "شب به خیر تهران" به تهیه کنندگی حسن امجدی مقدم و به کارگردانی و نویسندگی پیام زین العابدینی با موضوع زندگی و امید ( مستند داستانی اپیزودیک)  موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار