پیش بینی افزایش دما در نیمه غربی کشور / مه غلیظ و بارش برف در کوهستان البرز

کارشناس هواشناسی گفت:امروز در کوهستان البرز بارش برف خواهیم داشت و از روز سه‎شنبه در نیمه غرب کشور افزایش دما داریم.

پیش بینی افزایش دما در نیمه غربی کشور / مه غلیظ و بارش برف در کوهستان البرزامیرحسین نقشینه کارشناس پیش‎بینی هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت برودت هوا در کشور اظهار داشت: طی این ساعات کاهش دما در بیرجند 12 درجه ، مشهد و زنجان 7 درجه، تهران، بجنورد، کرمانشاه 6 درجه، کرج، قزوین، ساری، گرگان و کرمان 5 درجه خواهد بود.

وی افزود: انتظار داریم در نیمه شمالی کشور 7 درجه و مناطق شرق 12 درجه کاهش دما داشته باشیم.

نقشینه در ادامه گفت: امروز بعد از ظهر وزش باد شدید در مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‎های البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش‎بینی می‎‏شود و از سویی از روز سه‎شنبه نیمه غرب کشور با افزایش دما مواجه خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز بارش باران همراه با باد شدید در دریای خزر، دامنه‏ های جنوبی البرز، زاگرس مرکزی و شمال شرق خواهیم داشت و همچنین امروز مناطق جنوب و شرق بارش همراه با رعد و برق خواهد بود.

کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: امروز در کوهستان البرز مه غلیظ و بارش برف و در استان اردبیل بارش برف و گاها کولاک برف خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: بارش باران به تدریج تا روز سه‎شنبه در مناطق غرب و شمال غرب خاتمه پیدا خواهد کرد و آسمانی صاف و آفتابی در آن روز برای آذربایجان پیش‌بینی خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار