اومانیا غایب پرسپولیس برابر ذوب آهن

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز چهارشنبه به مصاف ذوب آهن در چارچوب جام حذفی می رود که اومانیا را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

اومانیا غایب پرسپولیس برابر ذوب آهنبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس مایکل اومانیا اجازه شرکت در تمرینات گروهی سرخپوشان را دارد اما همچنان باید فیزیوتراپی کند تا آماده بازی‌های بعدی پرسپولیس شود.
 
به طور حتم این بازیکن در سفر به اصفهان نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.
 
احمد نورالهی که در دربی 81 به علت مصدومیت تعویض شد با اعلام پزشک تیم پرسپولیس مشکلی برای بازی مقابل ذوب آهن ندارد، ضمن اینکه سوشا مکانی و مهدی طارمی محرومان پرسپولیس در این بازی هستند.
 
*برانکو و دستیارانش عازم کرواسی می شوند
 
همچنین با توجه به تعطیلی لیگ برتر بعد از بازیهای جام حذفی برانکو و دستیاران کرواتش بعد از دیدار مقابل ذوب آهن سفری چهار روزه به کشورشان خواهند داشت در این مدت تمرینات سرخپوشان نیز تعطیل خواهد بود.
 
*بن سون راهی اردوی تیم ملی هندورابی می شود

 
گفتنی است، جری بن سون مهاجم هندورابی پرسپولیس هم بعد از بازی با ذوب آهن برای حضور در اردوی تیم ملی هندورابی جهت انجام دو بازی مقابل کانادا و مکزیک ایران را ترک می کند این بازیکن باید تا 18 آبان ماه 94 خود را به مربیان تیم ملی هندورابی معرفی کند.

برنامه سرخ پوشان قبل از بازی با ذوب آهن

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا پیش از سفر به اصفهان هر روز از ساعت 15 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز خواهد شد.

سرخ پوشان پس از تمرین روز سه‌شنبه در ورزشگاه درفشی‌فر تغذیه و استراحت خواهند داشت و پس از آن راهی فرودگاه مهرآباد می‌شوند تا در صورت عدم تاخیر پرواز از ساعت 20:30 تهران را به مقصد اصفهان ترک کنند.

اعضای تیم پرسپولیس طبق معمول همیشه روز بازی در محل هتل تمرین سبکی دارند و بعد از بازی با ذوب آهن با پرواز ساعت 22 اصفهان را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز چهارشنبه ساعت 14:30 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم فوتبال ذوب اهن می‌روند.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار