خودزنی به سبک فوتبال ملی در دربی بیانیه‌ها

بعد از دربی هشتاد‌و‌یک، موج بیانیه‌ها و مصاحبه‌ها راه افتاده و این روزها همه به هم حمله می‌کنند.

خودزنی به سبک فوتبال ملی در دربی بیانیه‌ها
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربی هشتاد‌و‌یک در حالی به پایان رسید که قبل از بازی یکی از کم‌حاشیه‌ترین و کم‌کری‌ترین دربی‌های دو تیم را شاهد بودیم اما حاشیه‌های  این دربی بعد از پایان بازی و درخشش رقمی دو برابر بازیکنان پرسپولیس شروع شد.

دروازه‌بان استقلال در بازی برابر پرسپولیس آنقدر خوب کار مرد که همه دوباره یاد کی‌روش بیفتند و او را به دلیل دعوت‌نکردن از رحمتی  در تیم ملی سرزنش کنند و کم‌کم این قضیه دنباله‌دار شد و حال همه علیه هم صحبت می‌کنند.

اول از همه چند تن از مسئولان باشگاه استقلال در مصاحبه‌های مختلف به موضوع  دعوت‌نشدن رحمتی به تیم ملی اشاره کردند و از کی‌روش خواستند در برابر دعوت‌نکردن او مقاومت نکند.

پس اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال که رابطه خوبی هم با کی‌روش ندارد. گفت که تیم ملی جای بازیکنان با استعداد است و به دلیل دعوت نشدن رحمتی به تیم ملی از کی‌روش انتقاد کرد.

این صحبت‌های اسدی، واکنش کی‌روش را به همراه داشت و در بیانیه‌ای از خجالت اسدی و رحمتی درآمد. سرمربی تیم ملی در بیانیه خود اعلام کرد که معیارش برای انتخاب افراد شخصیت و استعداد است.

وی همچنین انتخاب اسدی را هیچکدام از این دو ملاک ندانست و گفت که انتخاب او هدیه‌ای در تاریکی بوده است. بعد از این بیانیه کی‌روش باشگاه استقلال با یک بیانیه شدید‌اللحن به سرمربی تیم‌ملی حمله کرد.

در این بیانیه باشگاه استقلال کلمات نامناسبی را درباره کی‌روش به کار بردند مانند: کی‌روش پایش را از گلیمش فراتر گذاشته و لقمه‌ای بزرگتر از دهان خود برداشته است.

در این بیانیه آن‌ها از کی‌روش خواستند که حرفش را پس بگیرد و از رحمتی غذرخواهی کند.

پس اسدی در یک ضد حمله سریع، درباره علیه سرمربی تیم ملی موضع گرفت این بار پای سر الکس فرگوسن را هم به ماجرا باز کرد.
اسدی که به هیچ وجه حاضر نیست کوتاه بیاید بیان کرد: برای فرگوسن متاسفم که چنین شاگردی را داشته که براساس منافع دیگران، صحبت می‌کند.

همچنین اسدی، کی‌روش را به مناظره در برنامه نود دعوت کرد و اعلام کرد که دوره دخالت کی‌روش و سناریو نویس‌ها  در امور فدراسیون فوتبال تمام شده است.

در ادامه این بازی اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال سایپا در حمایت از مهدی رحمتی، شاگرد سابق خود، گفت: صحبت‌های کی‌روش از سوی مربیان لیگ دسته چهار ایران هم شنیده نمی‌شود و برای فوتبال ملی ایران که چنین فردی آن را هدایت می‌کند باید ابراز تاسف کرد.

در این اوضاع آشفته که همه به سرمربی تیم ملی حمله می‌کنند، اگر ازمایلی‌کهن هم صحبتی علیه کی‌روش بشنویم، چندان جای تعجب ندارد. محمد مایلی‌کهن هم که از منتقدان اصلی کی‌روش به شمار می‌اید، علیه او مصاحبه‌ای انجام داد و مثل همیشه از او انتقاد کرده او سیانوکروز، دستیار  کی‌روش هم در پاسخ به حرف‌های مایلی‌کهن به شدت به او حمله کرد و گفت: که وی هر جا که بوده، اخراج شده است و سابقه‌ی خوبی ندارد.

در این بین نظری جویباری قائم‌مقام باشگاه استقلال در حین دفاع‌کردن از رحمتی او را با سوشا مکانی مقایسه کرد و صحبت‌های تندی را علیه دروازه‌بان پرسپولیس انجام داد.

این صحبت نظری جویباری، دامنه اختلافات باشگاه استقلال را به باشگاه پرسپولیس هم کشاند. باشگاه پرسپولیس در بیانه‌ای از مسئولان استقلال درخواست کرد تا علیه بازیکنان پرسپولیس صحبت نکنند.

سوشا مکانی هم که از صحبت‌های نظری جویباری ناراحت شده بود، به حرف‌های او واکنش نشان داد. مکانی صحبت‌های تندی را علیه وی به کار برد و گفت: که او به سختی فارسی صحبت می‌کند و همچنین گفت که نظری در گذشته از من خواسته بود تا به جای رحمتی به استقلال بیابیم. همه این اتفاقات بعد از دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال افتاد و با درخشش رحمتی در آن مسابقه شروع شد.

در هر صورت در این روزها اوضاع فوتبال ایران آشفته شده و همه علیه هم بیانیه می‌دهند و  صحبت می‌کنند و تیم این روزهای فوتبال ما فقط حمله و ضد حمله شده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، اسدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
بدجوری دشمن کی روش هستید.چی به شما میرسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
وشما هم آتش بیار این معرکه
آخرین اخبار