زینالی: حذف تراکتور مسیر قهرمانی را هموار می‌کند

هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: پیروزی مقابل تراکتورسازی و حذف این تیم مسیر قهرمانی سایپا در جام حذفی را هموار می کند.

زینالی: حذف تراکتور مسیر قهرمانی را هموار می‌کندعلی زینالی هافبک تیم فوتبال سایپا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم های سایپا و تراکتورسازی اظهار داشت: کسب سهمیه آسیا از اهداف باشگاه در فصل جاری است با توجه به این موضوع که در جام حذفی شرایط کسب سهمیه راحت تر از لیگ برتر می باشد، قهرمانی در این مسابقات از اولویت‌های باشگاه سایپا است.
 
فکر می کنم پیروزی مقابل تراکتورسازی و صعود به جمع چهار تیم نهایی مسیر رسیدن به هدف ما را هموار می کند.
 
وی افزود: متاسفانه در چند دیدار گذشته مقابل حریف تبریزی به دلیل غفلت و بدشانسی شکست خوردیم به همین دلیل انگیزه بالایی برای حذف سرخ پوشان آذری داریم.
 
زینالی در مورد تاثیر نتایج ضعیف تراکتورسازی در بازی با سایپا گفت: شرایط بازی‌ها متفاوت است هر چند این امر می تواند در بازی چهارشنبه تاثیرگذار باشد اما به طور حتم تاثیر زیادی ندارد، به دلیل بزرگ بودن تراکتورسازان، آنها از حساسیت جام حذفی آگاهی دارند و به راحتی تسلیم سایپا نمی‌شوند.
 
هافبک سایپا در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی بیان کرد: ما تابع تصمیم باشگاه هستیم و هر کجا صلاح بدانند بازی می کنیم اما با توجه به این که دیدارهای خانگی خود را از ابتدای سال در ورزشگاه دستگردی برگزار کرده و به بازی در این زمین آشنایی داریم از تغییر تصمیم اولیه سازمان لیگ خوشحالم.
 
زینالی درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ اظهار داشت: تعطیلات مداوم لیگ برتر خیلی مناسب کیفیت برگزاری مسابقات نیست این امر به خصوص برای تیم‌هایی که روند نتیجه گیری خوبی را دنبال می کنند مشکل ساز است و در سبک بازی بازیکنان لیگ نیز تاثیر می گذارد چرا که آنها با دوری طولانی از شرایط مسابقه تا حدودی از دوره اوج خود فاصله می گیرند.
 
وی افزود: پیش از تعطیلات آخر لیگ سایپا 4 برد متوالی کسب کرد اما این تعطیلی سبب شد تیم ما از شرایط آرمانی فاصله گرفته و پس از شروع مجدد رقابت‌ها نتوانیم به آن کیفیت خوب ادامه دهیم البته در 2 بازی آخر مقابل صبا و سیاه جامگان تا حدودی به کیفیت تیمی بازگشتیم.
 
هافبک سایپا درمورد امید خود برای دعوت به تیم ملی بیان کرد: پس از مصدومیت شدید فصل گذشته هنوز نتوانستیم به شرایط و کیفیت مطلوب خودم در بازی ها برسم اما تمام تلاشم را برای اثبات در ادامه رقابت‌های لیگ خواهم کرد.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار