مناظره مایلی کهن و کفاشیان در برنامه زنده تلویزیونی

محمد مایلی کهن و علی کفاشیان در یک برنامه زنده تلویزیونی به مناظره نشستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  محمد مایلی کهن و علی کفاشیان در یک برنامه زنده تلویزیونی به مناظره نشستند.

محمد مایلی کهن اظهار داشت: در امور حقوقی آشنایی ندارم و دخالت نمیکنم اما در همه دنیا قواعد و چارچوب وجود دارد . باید بگویم قرارداد هایی می گذارند که دست قرارداد ترکمنچای را از پشت بسته است .در حال حاضر از کفاشیان می خواهم بپرسم چرا یک نظرسنجی درباره حضور رحمتی نمی گذارند تا ببینیم افکار عمومی چه می گویند؟ به طور طبیعی در ورزش افکار عمومی ساخته می شود.  در حال حاضر شب و روز می کنند و به من و شما تحویل می دهند .
 
 کی روش باید زیر نظر اسدی دبیرکل فدراسیون باشد .دبیر کل عامل اجرایی فدراسیون است . اما اینکه کی روش به وزیر اهانت می کند و هر جایی که به نفعش است استفاده و هر جا به نفعشان نیست انتقاد می کنند.
 
 در گذشته هر 10 نفر در یک اتاق بودند اما در حال حاضر کمترین هتل ، هتل آزادی است و کی روش اجازه نمی دهد در اردو ها افراد ذیربط قرارداد ها را ببندند ! ما چند بار آفریقای جنوبی رفتیم .سرپرست تیم ملی چه کسی است ؟ باید بگویم در اکثر برنامه های صدا و سیما از کی روش حمایت می شود! می خواهم بگویم که در مسابقات جام جهانی معیار و ملاک چی بوده و چندم شدیم با این هزینه های گزاف ؟! از طرفی دیگر مربی دروازه بان های تیم ملی اصلا تخصص مربیگری ندارد.

مایلی کهن ادامه داد: من نمی خواهم سرمربی تیم ملی شوم اما در اکثر دوره ها سرمربی جوانان ،امید و بزرگسالان بودم. رنکینگ ما در آسیا ملاک نیست. ملاک جایگاه ما در جام ملت ها می باشد . جایگاه ما در جام جهانی است .
 
وی افزود : باید بگویم  از این پول ها جای دیگر به کی روش نمی دهند و در حال حاضر دارد فرار به جلو می کند. ببینید با چه تمسخری درباره اسدی صحبت می کند. مگر می شود؟چرا کی روش در امارات 6 ماه بیشتر نبود؟ چرا امارات از مهدی علی استفاده می کند؟ کی روش مگر در آمریکا نبود؟ چرا کنار گذاشته شد؟مگر در رئال مادرید نبود؟ چرا با آن ستاره ها نتوانست نتیجه بگیرد؟چرا منچستر پس از فرگوسن،سراغ کی روش نرفت؟ در صورتی که کی روش دستیار فرگوسن بود .آقای کفاشیان شما اگر سرمربی تیم ملی بودی،تیم ملی را در جام جهانی بین 4 تیم پنجم می کردی؟ من بارها در کنار کفاشیان بودم. خود او هم دل خوشی از کی روش ندارد و بارها این مساله را مطرح کرده. شب عیدمان را هم به کی روش داده اند!.من دو فنر در قلبم هست. اگر دهانم را بسته بودم الان به 100 میلیارد می گفتم پول خرد!
 
وی افزود : کی روش در نتیجه گیری و بعد فنی موفق نبوده است. مگر قبل از کی روش ما به جام جهانی نرفتیم؟ آیا او تضمین می کند که دوره بعدی هم راهی جام جهانی شویم؟
 
وی ادامه داد: باید بگویم تیم من 6 گل به کره زد و در آن زمان خیابانی مجری بود و 5 مربی آورده بودند و خیابانی به پنجعلی گفت که از تیم ملی انتقاد کن. تیم ملی که 6 تا زده بود. خداداد عزیزی 50 دلار پاداش گرفت. آیا کی روش از گذشته چیزی بدهکار است؟ نه اینطور نیست. با مربیان پایه قراردادی بسته نشده است.
 
کفاشیان نیز در این مناظره اظهار داشت: در کمیته اخلاق پرونده ای درباره آل اشپورت نبود و زمانی که افراد مربوطه از کمیته اخلاق رفتند چنین مساله ای را بازگو کردند.من هم به کی روش گفتم که این افراد دیگر مسولیتی در فدراسیون ندارند.
 
وی ادامه داد: مایلی کهن از دید انتقاداتی مواردی را مطرح کردند اما ان چیزی که برای ما مهم و ارزشمند خواهد بود این است که کی روش تیم ملی را به جام جهانی برده است و باید بگویم کی روش مربی است که بهترین امکانات را برای بچه های خود می خواهد و ما در هر مقطع امکانات را فراهم کردیم اما کی روش اگر حرص می خورد به خاطر بچه های تیم ملی است و من شهادت می دهم که تیم ملی را تا به حال یک دست ندیده بودم مگر زمان کی روش و این مربی هم اعلام کرده اگر کسی را هم از تیم کنار گذاشتم به خاطر این بوده که تیم یک دست شود 
 
وی ادامه داد: از نظر من سرمربی تیم اهمیت دارد و پشتیبان ما در فدارسیون تیم ملی است و البته رسانه ها نیز نقش زیادی در تحریک کی روش و اسدی داشتند و باید بگویم اسدی و کی روش مثل یک خانواده هستند و مثل بچه هایم می مانند و هر دو را دوست داریم و هر کدام جایگاه خاص خود را دارند و باید این دو فرد با هم آشتی کنند و این کار را هم انجام خواهیم داد.
 
کفاشیان افزود: کی روش هم عصبی و هم بیمار بوده است. کی روش ایرانی تر از ماست. این را جدی می گویم. او نتایجی که ما می خواستیم را گرفته است. ما راضی بودیم. شاید عده ای ناراضی باشند اما وقتی ما بررسی کردیم دیدیم که خوب نتیجه گرفته است.
 
وی ادامه داد: مایلی کهن از خانوده فدراسیون است. چرا علیه خانواده مصاحبه می کند؟ او مدیر تیم امید است. او علیه نایب رییس ما حرف زد. من هر بار با کی روش صحبت کردم گفت چرا اسدی و مایلی کهن حرف می زنند؟
 
کفاشیان درباره وضعیت تیم امید گفت: به کاشانی و کادر تیم امید خسته نباشید می گویم. آنها یک فدراسیون مستقل هستند.من امروز هم جلسه خوبی با کاشانی داشتم. این کارهایی که او کرد در توان من نبود و شاید اگر ما بودیم یک چهارم این کار را هم نمی توانستیم انجام بدهیم.
 
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار