شیراز؛

زردپوشان شیرازی در اندیشه بازگشت به صدر جدول دسته یک فوتبال کشور

مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور سه شنبه 12 آبان ماه از سر گرفته خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در یکی از حساس ترین بازی های هفته ی سیزدهم تیم فجر شهید سپاسی شیراز که هم اکنون با 27 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد از ساعت 14:45 دقیقه به دیدار مس رفسنجان خواهد رفت . 

نماینده کرمان هم با تنها کسب 12 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار دارد .
این بازی به میزبانی ورزشگاه حافظیه برگزار می شود . 

فجری ها در حالی گام به دیدار با مس رفسنجان می گذارند که شرایط خوبی را سپری نمی کنند ؛ این تیم پس از برگزاری بازی با ماشین سازی تبریز بدلیل مشکلات مالی بازیکنان 2 روز از تمرینات را تعطیل و تنها با دو جلسه تمرین آماده این دیدار شدند .
علی اصغر کلانتری سرمربی فجر در خصوص این بازی گفت : در لیگ دسته یک نمی توان به جایگاه تیم ها نگاه کرد ، مس رفسنجان تیم خوبی است و ما با توجه به موقعیتمان در صدر جدول به پیروزی فکر می کنیم . 

کلانتری در ادامه افزود: با توجه با مشکلاتی که در چند روز گذشته و مشکلات مالی بازیکنان دو جلسه تمرین بیشتر برگزار نکردیم و با قول مسئولین استان در جهت حل این مشکلات آماده بازی با مس رفسنجان هستیم .

مهرداد کریمیان کاپیتان فجر شهید سپاسی شیراز هم در خصوص وضعیت تیم گفت : بازیکنان تیم آنقدر در شرایط بد مالی قرار داشتند که بعضی ها پول کرایه برای آمدن به تمرین و تهیه مایحتاج اولیه زندگی را نداشتند ؛ شرایط خیلی بد بود .

به همین خاطر با هماهنگی باشگاه 2 روز از تمرینات تعطیل شد و قضیه اعتصاب در کار نبود . 

امیدوارم مسئولین استان فارس بیشتر به فکر مشکلات این تیم باشند و هوادارن مطمئن باشند با تمام این مسائل ما در بازی هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان برای برد ؛ به میدان خواهیم رفت . 


انتهای پیام/ی
برچسب ها: زردپوشان ، بازگشت ، صدر ، جدول ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.