کرمان؛

شروع راهپیمای 13آبان در کرمان از چهار راه توحید

آیین راهپیمایی یوم الله 13 آبان درشهر کرمان ساعت 9 روز چهارشنبه 13 آبان از محل چهارراه توحید به سمت مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به همین مناسبت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان پیام مشترکی صادر کرده اند.

سیزده آبان ماه؛ سالروز مبارزه با استکبار جهانی به عنوان فرصتی برای توسعه گفتمان، اندیشه ها و هویت انقلاب اسلامی ایران است زیرا مبنای اصلی مبارزه با استکبار جهانی نشات گرفته از قیام سرخ عاشوراست و در این مسیر باید راه آزاد اندیشی و آزادی خواهی واقعی را به جهانیان نشان داد.

یوم الله 13 آبان ماه از سوی دیگر روز تقابل انسانیت و آزادگی در برابر خصلت های ذاتی مستکبران و استعمارگرانی است که در اندیشه سیاه خود ظلم و بی عدالتی را لباس رنگین پوشانیده اند تا ذهن مردم جهان را فریب دهند دریغا که آزاد اندیشان و آزادی خواهان واقعی به این حیله ها فریب بخورند.

یوم الله 13 آبان ماه به عنوان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه به علت مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343، شهادت دانش آموزان مظلوم و بی دفاع به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 از یک سو نشان دهنده طمع ورزی مستکبران و وابستگی رژیم طاغوت به استکبار جهانی و از سوی دیگر نماد ایستادگی، ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

همچنین 13 آبان ماه نشانی از بصیرت، ولایت مداری و روحیه انقلابی مردمی است که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز بر سر اصول و اعتقاد خود ایستاده اند و بارها این موضوع را به منصه ظهور رسانده اند.

اینجانبان در این مجال سالروز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشته و به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: راهپیمایی ، نوحید ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.