اراک؛

مراسم تودیع و معارفه فرماندار تفرش

مراسم تودیع و معارفه فرماندار تفرش با حضور جمعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندارمرکزی، میرزایی به عنوان سرپرست فرمانداری تفرش معرفی و از خدمات حمیدوند فرماندار سابق تفرش قدردانی شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در این جلسه امانتداری، توجه به منافع ملی و وام دار نبودن شخص یا فرد را از ویژگی های فرمانداران برشمرد.

حسن بیگی با اشاره به انتخابات اسفند ماه افزود: قانون گرایی، بی طرفی و اخلاق مداری از مواردی است که باید در انجام انتخابات مورد نظر قرار گیرد تا انتخابات نماد وحدت باشد.

امام جمعه شهرستان تفرش هم در این جلسه بر بی طرفی فرماندار در امور سیاسی تاکید کرد و گفت: مشکلات بدون نگاه سیاسی و عدم حمایت از فرد یا گروه خاصی باید برطرف شود.

حجت الاسلام مومنی خطاب به مسئولین هم افزود: حزب و حزب بازی و اختلافات به ضرر شهرستانها است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص تعیین فرماندار تفرش، گفت: پیگیریهایی در خصوص تعیین فرماندار انجام شد و بالاخره پس از یک ماه بلاتکلیفی شهر تفرش دارای فرماندار جدید شد.

میرزایی سرپرست فرمانداری تفرش هم مدیریت هوشمندانه در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت:عمل به قانون و تقویت زیرساخت های شهرستان تفرش از مهمترین برنامه ها در پیشبرد توسعه این شهرستان است.

همچنین حمیدوند فرماندار سابق تفرش به فعالیت های خود در طول یکسال مدیریت در این شهرستان اشاره کرد و تشکیل تعاونی دهیاران،آسفالت محورهای روستا، گازرسانی به روستاها و آبرسانی از چشمه هفتیان را از مهمترین این اقدامات دانست.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: اراک ، فرمانداری ، تفرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.