اراک؛

بررسی مشکلات روستائیان دهستان خرازان تفرش با حضور نماینده مجلس

نماینده مردم شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس از روستاهای دهستان خرازان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات روستائیان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اشتغال، در این بازید مشکلات روستائیان نظیر عدم پوشش کانال دیجیتال، نداشتن آنتن تلفن و اینترنت، مطلوب نبودن آسفالت و شانه راه های روستایی، کمبود آب در روستاها و مسایل بهداشتی و درمانی مطرح شد.

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس در این دیدارها بر خودیاری روستائیان در آبرسانی به روستاها تاکید کرد و گفت: با تشکیل شرکت تعاونی ها می توان درصد اشتغالزایی در روستا را افزایش و از مهاجرت روستائیان جلوگیر کرد.

صلاحی افزود: با تخصیص اعتبار 950 میلیون تومانی به طرح آبرسانی به روستاهای کندج و جلایر تا هفته آینده این طرح نیز افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: مکاتبات و رایزنی ها به منظور احداث درمانگاه در دهستان خرازان به مرکزیت خانک انجام شده است که با تائید در وزارت بهداشت نهایی خواهد شد.

صلاحی فراهم شدن زیر ساخت های مناسب را یکی از شرایط تخصیص امکانات به روستاها دانست و گفت: لایروبی قنوات و احداث کانال نیز با اعتبار مناسب انجام خواهد شد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

 انتهای پیام/ب

برچسب ها: اراک ، اشتغال ، صلاحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.