اراک؛

تودیع و معارفه ی مدیر کل پزشکی قانونی استان مرکزی

درمراسمی با حضور قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور ، دکتر علی رضایی به سمت مدیر کل پزشکی قانونی استان مرکزی منصوب و ازخدمات سید جلیل منبتی قدر دانی شد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبر نگاران جوان از اراک ،در این نشست قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور کار پزشکی را کاری دشوار خواند و گفت : وقتی حرفه ی پزشکی با داوری دعاوی همسو می شود حساسیت و دشواری آن نیز افزایش می یابد.
برزگر با اشاره به کمبود نیروی متخصص در این حوزه گفت : نیروهای ما با این حال تمامی تلاششان را در جهت انجام کار مردم به کارگرفته اند و در راستای ارتقای سطح کیفی امور هم همایش سالانه ی طب و قضا را هر ساله برگزار می کنیم که امسال در 27 آبان ماه در ساری برگزار خواهد شد.
 
مدیر کل دادگستری استان مرکزی هم با قدردانی از فعالان این عرصه ی حساس گفت : پزشکی قانونی نقش بسزایی را در سرنوشت احکام قضایی دارد و کوچکترین بی توجهی امکان پایمال شدن حقی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به سختی کار در پزشکی قانونی کمبود نیروی زن را مهمترین مشکل پزشکی قانونی استان مرکزی خواند .
منبتی هم که 5 سالی است در مسند مدیر کلی و پزشکی قانونی استان مرکزی بود افزایش نیروی متخصص ، تهیه زیر ساخت هاو مراکزآزمایشگاهی و کسب عناوین متعدد در بحث پزشکی قانونی را از جمله مهمترین اقدامات خود عنوان کرد.
علی رضایی هم که قبلا سکان دار پزشکی قانونی بوشهر بود از اهتمام خود در حل مشکلات و رفع موانع این اداره کل خبر داد .


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.