ساری؛

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برای شرکت درتجمع ضد استکباری

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با صدور اطلاعیه ای از مردم خواست در تجمع ضد استکباری روز 13 آبان در ساری شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، این تجمع قرار است در میدان ساعت ساری شکل بگیرد و تا میدان ابن شهرآشوب این شهر به صورت راهپیمائی ادامه پیدا کند.

در بخش هائی از این اطلاعیه آمده است: 13 آبان نمادی از استکبار ستیزی، مقابله با استبداد ستم شاهی و پایداری ملتی بزرگ در راستای تحقق ارزش های اسلامی است.

تبعید امام( ره ) از ایران در سال 43، کشتار وحشیانه دانش آموزان در سال 57 توسط رژیم پهلوی و روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 سه حادثه تاریخ سازی است که حرکت ملت ایران در شکل دهی نهضت عدالت خواهی و بیداری اسلامی عیله سلطه گران و مستکبران عالم را تقویت و تثبیت کرد.

در 13 آبان مردم ولایتمدار مازندران با شعار هیهات من الذله که همان شعار روز عاشورای امام حسین( ع ) است را تکرار نموده و همگام با سراسر کشور و جهان اسلام شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سرداده و همه اعم از علما، دانش آموزان، دانشجویان، اصناف و بازاریان و پیام بلند مقام عظمای ولایت را در راه مبارزه با استکبار جهانی فریاد می زنند و به دنیا ثابت خواهند کرد که ایران اسلامی مقتدر و استوار پای اصول و ارزش ها ایستاده و پا به پای ولی فقیه خود حرکت خواهد کرد و خشم و انزجاری ایرانیان برعلیه آمریکا و اسرائیل جنایتکار در روز 13 آبان در مازندران طنین انداز خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.