ساری؛

ساخت فیلم سردار جنگل طبرستان در آمل

ساخت فیلم سردار جنگل طبرستان در آمل کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ ساخت فیلم سردار جنگل طبرستان شهید فتح الله شکری با حضور مسئولین، همرزمان، خانواده های معظم شهدا و خانواده سردار شهید فتح الله شکری در گلزار شهدای آمل کلید خورد.

حجت الاسلام عطاءالله شکری برادر شهید فتح الله شکری در مراسمی که در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آمل برگزار شد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ساخت فیلم شهید شکری با بیان اینکه شهادت در راه رضای خدا بالاترین خوبی ها است گفت: زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا هم بالاترین خوبی ها به شمار می رود.

وی افزود: شهدا ستارگانی هستند که در شب های ظلمانی هدایت گر رهروان شب هستند و اگربه وصیت نامه شهدا نگاه کنیم می توانیم به مقصد آنها هم توجه کنیم که دنبال چه اهدافی بودند.

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه شهدای ایران ادامه دهندگان راه شهدای کربلا هستند اظهارداشت: ساخت چنین فیلم هایی از سرداران می تواند در مقابله با شبیخون فرهنگی کمک کند در حالی که شهید فتح الله شکری را را باید خود شهید معرفی کند.

برادر شهید شکری اضافه کرد: شهیدی که بعد از 9 ماه جنازه او سالم است پس شهید باید شهید را معرفی کند.

وی تاکید کرد: واقعیت های جامعه را باید به نسل سوم و چهارم انتقال بدهیم که چه سرداران و رزمندگانی بودند و جان عزیزشان را فداکردند تا این نظام زنده بماند و امروز با چه امنیتی در حال زندگی کردن هستیم.

در مراسم فیلم برداری سرهنگ حامد تجن جاری مدیر تولید این فیلم در خصوص ساخت فیلم سردار شهید فتح الله شکری گفت: سردار شهید شکری از شهدای جنگل هستند که در منطقه شیمیکوه آمل در درگیری با سربداران جنگلی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: شهید شکری چون در تمام عملیات درگیری با جنگلی ها در شمال حضوری فعال داشتند این فیلم بنام سردار جنگل شمال ساخته می شود.

سرهنگ تجن جاری یادآورشد: این فیلم در دو قسمت 30 دقیقه ای ساخته می شود که در شبکه طبرستان، شبکه 3 و شبکه افق به نمایش در خواهد آمد.

وی ضمن تشکر از فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه آمل، فرماندهی یگان نیروی مخصوص مالک اشتر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل ، اداره اوقاف وامور خیریه آمل، سازمان انتقال خون آمل و بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان در ساخت این فیلم خاطرنشان کرد: تهیه کننده این فیلم سردار حاج مهدی خانی، نویسنده وکارگردان جواد محمدی، دستیار یک برنامه ریز محسن نجفی ، نور وتصویر بهزاد خادمی ، دستیار تصویر محمد قنبری ،منشی صحنه: مژگان نوروزی ، تدارکات: سیامک زالی، امیر قاسم زالی ، عکاس: سید علی روشنایی ، تصویر بردار پشت صحنه: علیرضا محمدی ، گریم: مهرصاد احمدی ، بازیگر نقش شهید: اسماعیل شکری ، نقش مادر شهید:جده شکری و بازیگر نقش کاک بهرام: مجتبی امدادی است که این فیلم با مشارکت خانواده محترم شهید شکری ساخته می شود.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: ساخت ، فیلم ، سردار ، جنگل ، طبرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.