آموزش جمعیت روستایی برای مقابله با بحران توسط جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر ملارد از آموزش همگانی جمعیت روستایی این شهرستان برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از بحران به‌عنوان دستور کاری جدی در این حوزه خبر داد.

آموزش جمعیت روستایی برای مقابله با بحران توسط جمعیت هلال احمر
احمداحمدی، رئیس جمعیت هلال احمر ملارد  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه‌ شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم ارتقاء آموزش‌های همگانی در جمعیت روستایی این شهرستان، اظهار کرد: برای تحقق این امر خطیر، مجموعه‌ی هلال احمر منطقه‌ مذکور در حد توان و امکانات موجود از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نخواهد کرد. 
 
وی افزود: در همین راستا، اماکنی تحت عنوان خانه‌های داوطلب در روستاهایی همچون یوسف‌آباد، خوشنام، قلعه فرامرزیه و... فعال است و ارائه آموزش در این دوره از ضرریاتی است که در برنامه‌های اولویت‌دار این مجموعه غافل شده است. 
 
احمدی گفت: در صورت تمایل روستائیان دیگر به فراگرفتن آموزش‌های مرتبط با هلال احمر، آمادگی لازم وجود دارد تانسبت به راه‌اندازی خانه‌های داوطلب در دیگر مناطق روستایی شهرستان مذکور اقدام کنیم. 
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملارد یادآور شد: مجموعه‌ مورد اشاره نهایت تلاش خود را اعمال می‌کند تا بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود، سطح کمی و کیفی آموزشی را با هدف حفظ و ایجاد آمادگی در مواقع بحرانی در این منطقه را به نحو شایسته و مطلوب‌تری تقویت کند و امیدواریم در این ارتباط به حداکثر اهداف تعیین شده نائل شویم. 
 
انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار