ناظم الشریعه:

نمی خواستم بچه ها به انتقام فکر کنند/ فرسایش بودن رقابتها شبیه سازی جام ملت هاست

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: خاطره تلخ باخت های حیاتی مقابل کلمبیا در بازی حاکم بود اما نمیخواستم بازیکنان انتقامی به بازی نگاه کنند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پش از رویارویی با کلمبیا در گذند پریکس برزیل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خداروشکر بازی مقابل کلمبیا را با نتیجه 4_1 بردیم موردی که در این بازی برایم اهمیت ویژه ای داشت و در طول بازی به چشم می خورد تمرکز بالای بازیکنان بود که از این لحاظ رضایت کامل دارم، تا وقتی ارامش و تمرکز بر فضای فنی تیم حاکم نباشد کارهای تاکتیکی که به هماهنگی تیمی نیاز دارد پیش نخواهد رفت پس ما قدم بزرگی برداشتیم.
رقابتی مطلوب داشتیم اما در تمام ثانیه ها سعی مان بر این بود که بازیکنان حس انتقام از کلمبیا را کنار بگذارند زیرا خاطره تلخ باخت های حیاتی گذشته می توانست تمرکز بازیکنان را به هم بزند و رقیب که با روحیه ایی بهتر در زمین حاضر شده بود، نبض بازی را در دست بگیرد. خوشبختانه تیم با تجربه برخورد کرد و بدون در نظر گرفتن نام حریف که لرگ برنده این بازی بود، قدرت خود را به رخ کشید به همین دلیل از کارتک تک بازیکنان راضی بودم.

*** بازیکنانم در زمین درخشیدند

وی افزود:پیروزی در این دیدار حباتی بود تا با روحیه بالایی کار خود را ادامه دهیم و فردا به مصاف آنگولا می رویم البته برگزاری بازیهای دشوار روزانه حالتی فرسایشی دارد اما بهترین تمرین برای جام ملت هایی است که همین فضا و فشردگی را خواهد داشت، با وجود اینکه بازیکنان کمتر از 20 ساعت وقت استراحت دارند اما بدن خود را برای بازی خوب و تحمل شرایط جام ملت ها آماده میکنند.
ناظم الشریعه مورد اینکه برگزاری یک اردوی خوب بهتر از سفر به برزیل بود، اظهار داشت: این دو بحث کاملا متفاوتی است و شاید می توانستیم تصمیمی بهتر بگیریم اما من اطمینان دارم که قادر به برگزاری یک اردوی خوب در ایران نبودیم یعنی شرایط این اجازه را به ما نمی داد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار