ناظم الشریعه:

باید پاراگوئه را به زانو درآوریم/ رقابت منفی در تیم به چشم نمی خورد

گرندپریکس به ما کمک کرد نقاط قوتمان را بشناسیم و بازیکنان هماهنگ تر با تاکتیک های کارد فنی را برای به کارگیری شناسایی کنیم.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: حساسیت بازی با اروگوئه به مراتب بیش از دیگر رقبا بود زیرا این تیم نیز از شرایط صعود بهره مند بود و به همین دلیل رقابتی فیزیکی و پرفشار را پشت سر گذاشتیم. در این رقابت در ضد حملات گل دریافت کردیم تا یکی از نقاط ضعفمان مشخص شود البته بازیکنان با هوش فنی خود و شناسایی نقاط ضعف رقیب به سرعت نتیجه را جبران کردند تا در نیمه اول کار تمام شود .
نیمه دوم بازی با مرور تاکتیک های مختلف همراه بود تا هماهنگی بازیکنان در موقعیت های مختلف افزایش پیدا کند.

وی در خصوص مرحله نیمه نهایی افزود: بحث بازیهای نیمه نهایی با رقابت های گروهی کاملا متفاوت است زیرا قدرت های دو گروه برای نمایش توانایی به مصاف هم می روند از سوی دیگر در نیمه نهایی با تیمی رو به رو می شویم که در گذشته مقابل ایران قرار گرفته و باعث شکست ما شده است اما اطمینان دارم تجربه و مهارت این تیم مقابل انگیزه و قدرت فنی بازیکنانم نمی تواند اثری داشته باشد و قادریم پاراگوئه را شکست دهیم.
ناظم الشریعه در خصوص رقابت بازیکنان برای بازی گرفتن خاطرنشان کرد: رقابت منفی میان بازیکنان وجود ندارد همه مهره ها تلاش خود را به کار میگیرند تا مهارت های خود را در بازی به کار گیرند، ما هم به عنوان کادر فنی کسانی را که در تاکتیک های مدنظر غملکرد بهتری دارند را انتخاب و به کار میگیریم تا در ادامه دیگر مهره ها نیز به سطح مطلوب برسند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار