آشتی کنان با وفایی به صرف جام زهر/ شمارش معکوس برای برکناری غیاثی

علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش تیم یاسین پیشرو در روزهای گذشته به ترکیب تیم بازگشت تا معادلات قدرت در این تیم پیچیده شود.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر جایگزین ماهان تندیس شد تا با منابع مالی نامحدود در فوتسال اقایی کند. از حفظ وفایی و جذب بازیکنان قمی گرفته تا پرداختهای خوب و اردوی تدارکاتی در خارج از کشور همه و همه این ذهنیت را در سر پروراند که این تیم امسال در حد و اندازه های مدعی در مسابقات حضور یابد. هدایت این تیم را سید مهدی غیاثی مربی خوب قمی بر عهده گرفت و اتفاقا این بار رد پای ناصر شریفی به طور کامل از این تیم پاک شد تا متهم همیشگی در فوتسال قم اثری در نتایج یاسین پیشرو نداشته باشد.

اما با شروع مسابقات اوضاع بر وفق مراد مدیران و تماشاگران متعصب قمی پیش نرفت و تیمی که داعیه قهرمانی داشت در پانزده هفته ابتدایی نصف بازی هایش را به حریفان واگذار کرده و فقط سه امتیاز با فانوس به دستان فاصله داشته باشد. 

اما در کنار این مشکلات هفته های گذشته مشکلات حاشیه ای هم گریبان این تیم را گرفت و علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش این تیم از ترکیب تیم اخراج شد. بنا به اخبار رسیده وفایی به عنوان نماینده بازیکنان در پی وصول مطالبات بازیکنان بوده اما این اعتراض به مزاج مدیران و غیاثی خوش نیامده و مهمترین بازیکن این تیم از ترکیب کنار گذاشته شده است. 

اما پس از باخت یاسین پیشرو به تاسیسات، مدیران باشگاه که از نتایج به ستوه امده و نه تنها قهرمانی را از دست رفته می بینند که حتی خطر پایین جدولی بودن را نیز حس می کنند، با اشتی کنان وفایی را به تمرینات برگرداندند.

حالا معادلات این تیم به سود وفایی پیش می رود و غیاثی که به دلیل نتایج تحت فشار بود حالا قدرت وفایی را هم در تیم قبول کرده و با بازگشت وی به نوعی از مواضع خود کوتاه امده و جام تلخ را نوشیده است. حالا در صورتی که شرایط نتیجه گیری تیم تغییر کند موفقیت احتمالی به نام وفایی ثبت می شود و اگر هم تیم نتیجه نگیرد هماهند روال قبلی غیاثی قربانی خواهد بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار