بیش از 70 درصد نمایشگاه مطبوعات آماده شد

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از آماده‌سازی 70 درصد نمایشگاه تا صبح جمعه خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران عباسی از تمامی رسانه‌ها به علت همکاری مناسب با ستاد نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: تلاش قابل تحسین رسانه‌ها در آماده‌سازی فضای نمایشگاه و با هدف گرم‌تر شدن بزرگ‌ترین گردهمایی رسانه‌ای کشور، تحقق عملی شعار سال 94 است.

وی افزود: سرعت و همت رسانه‌ها در دو روز گذشته نشانه خوبی از برپایی یک نمایشگاه حرفه‌ای و صنفی با حضور سلایق گوناگون و تعهد جامعه رسانه‌ای به نمایشگاه خودشان است.

به گفته عباسی تا صبح جمعه بالغ بر 70 درصد نمایشگاه آماده شده است.

امسال حدود 700 رسانه در قالب 600 غرفه و در فضایی بالغ بر 11 هزار متر مربع از 16 تا 22 آبان در مصلای بزرگ تهران میزبان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات هستند.

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات تاکید کرد: تکلیف رسانه‌هایی که در فهرست انتظار حضور در نمایشگاه هستند، تا عصر امروز (جمعه 15 آبان) مشخص خواهد شد و تلاش می‌کنیم مشکل اکثر آنان را حل کنیم.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات زیر نظر شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات متشکل از شرکت تعاونی مطبوعات کشور، انجمن مدیران مسئول نشریات، انجمن روزنامه‌های غیردولتی، انجمن نشریات کشاورزی و انجمن صنفی رسانه‌های استان تهران برگزار می‌شود.

قرار است رییس جمهور برای افتتاح رسمی به بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار