انتقاد دبیرکل جنبش انصارالله یمن از علمای وابسته به غرب

دبیرکل جنبش انصارالله یمن از علمای وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و تابع آنها انتقاد کرد.

انتقاد دبیرکل جنبش انصارالله یمن از علمای وابسته به غرب
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سید عبدالملک بدرالدین،" دبیرکل جنبش انصارالله یمن از علمای وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب و تابع آنها انتقاد کرد. وی گفت: آیا چنین علمایی امروز با آمریکا و اسرائیل نیستند؟ آیا علمای بد در کنار آمریکا و اسرائیل نیستند؟ آیا هزاران کودک و زن یمنی امروز به واسطه فتواها کشته نمی شوند؟ فتواهایی که در حمایت از این جنایات صادر شده است.

وی سخنرانی خود را از طریق ویدئو کنفرانس خطاب به دهها هزار یمنی تجمع کننده در صنعاء درباره سالروز شهادت زید بن علی بن الحسین علیهم السلام آغاز کرد.

سید عبد الملک بدر الدین در سخنرانی خود به صورت مشروح به سالروز شهادت زید بن علی بن الحسین علیهم السلام اشاره کرد و گفت ملت عزیز یمن با دردها و رنجها و ستمهای زیادی روبروست و در برابر نیروهای شرارت و طغیان که زندگی و آسایش و امنیت و ثبات و استقلال و آزادی یمنی ها را هدف قرارد اده اند ایستادگی کرده است. امروز یادآور روز بزرگی است روز شهادت زید بن علی علیهما السلام است.

وی افزود آثار شهادت او تا امروز ادامه یافته است و پیشوا و رهبران این انقلاب نیز یکی از بزرگان امت اسلام و ستاره ای از ستاره های هدایت یعنی زیدبن علی است.

وی سپس به تشریح ویژگی های زید بن علی و ظلم و ستم مروانی ها و حاکمان ظالم زمان زید بن علی و همچنین شهادت و ایستادگی و فداکاری امام حسین علیه السلام پرداخت.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار