اهواز؛

خوزستان قهرمان مسابقات وزنه برداری جوانان شد

تیم وزنه برداری جوانان خوزستان با 531 امتیاز در رده سنی 19 و 20 سال ، یادآورده شادروان استاد بهمن مطلق از بنیانگذاران وزنه برداری مسجدسلیمان،قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ تیم وزنه برداری جوانان خوزستان با 531 امتیاز در رده سنی 19 و 20 سال برگزار شد و تیم های اردبیل و فارس بعد از خوزستان با 796 و 470 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در سومین و روز پایانی این مسابقات وزنه برداران به روی تخته رفتند و نتایج ذیل به دست آمد;
در 94 کیلوگرم مجید زارع از استان فارس با مجموع 342 کیلوگرم اول، رضا دهدار از خوزستان با مجموع 338 کیلوگرم دوم و اباالفضل خردبین از بوشهر با مجموع 332 کیلوگرم سوم شدند.

در 105 کیلوگرم میلاد پور رشنو از خوزستان با مجموع 335 کیلوگرم، فرزاد زارعان از آذربایجان شرقی با مجموع 340 کیلوگرم و کیهان ممیوند از لرستان با مجموع 338 کیلوگرم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

در این وزن پیمان جان که در مسابقات جهانی 2015 لهستان سوم شده بود، در این رقابت ها مقام پنجم را کسب کرد.

در به اضافه 105 کیلوگرم پوریا بیگلری از استان البرز با مجموع 346 کیلوگرم اول، کوهیار فرج پور از مازندران با مجموع 343 کیلوگرم دوم و محمدجواد نیمچه از یزد با مجموع 341 کیلوگرم سوم شدند.

در پایان این مسابقات جوایز تیم ها و نفرات برتر توسط علی مرادی رییس و دبیر فدراسیون وزنه برداری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس هیات وزنه برداری خوزستان و برخی مقامات شهرستان مسجدسلیمان اهدا گردید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.