مرادی: مشکل مصدومیت عسگری جدی نیست

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مجید عسگری مصدومیت جدی ندارد فقط کمی سرما خورده و تمریناتش را دنبال می‌کند.

مرادی: مشکل مصدومیت عسگری جدی نیست
علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: مجید عسگری وزنه‌بردار تیم ملی مصدومیت‌ خاصی ندارد و با جدیت تمرینات را دنبال می‌کند و فقط مقداری سرماخورده است.

وی تصریح کرد: همه ملی‌پوشان حاضر در اردوی‌های تیم ملی با مصدومیت جزئی همراه هستند.هم مداوا می‌کنند و هم تمرینات را پیگیری می‌کنند که جای نگرانی ندارند.

** باقری: مشکل عسگری پیگیری می‌شود
رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری داود باقری گفت: عسگری مشکل خاصی ندارد و هم اکنون در تمرینات تیم ملی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. مصدومیت وی نگران‌کننده نیست وی سرتمرینات حضور دارد و البته از ناحیه دست راست کمی ناراحتی احساس می‌کند که با مداوا حل می‌شود.

** تفاهم‌نامه فدراسیون‌های وزنه‌برداری و دانش‌آموزی
اولین جلسه مشترک مرادی و فرشید ارمیان روسای فدراسیون‌های وزنه‌برداری و دانش‌آموزی برگزار شد. مرادی در این خصوص گفت: این تفاهم‌نامه‌ها  همکاری مشترک ما با آموزش و پرورش است و اینکه هدفمان توسعه و گسترش و زیرساخت‌های وزنه‌برداری در میان این قشر جامعه است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد: متاسفانه مدت 9-8 سالی است که زیر ساخت وزنه‌برداری توجه نشده است.

وی ادامه داد: برای توسعه وزنه‌برداری در میان دانش‌آموزان در خواست همکاری کردیم. این تفاهم‌نامه بعد از تدوین در همان مرحله آغازین اجرایی خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار