معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان؛

اعلام فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری ایران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت:فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به واحدهای اداری و آموزشی استان اعلام شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت الله نریمانی گفت: رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی 95-94 و بازگشایی مدارس، پرسش مهر شانزدهم را به موضوع توافق هسته ای اختصاص داد و خطاب به دانش آموزان گفت: به نظر شما «پس از توافق هسته ای و لغو تحریم ها، فرصت‌های پیش روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت‌ها استفاده کنیم؟».

وی افزود: بدیهی است ارائه نظرات و بهره‌گیری از خرد جمعی از طریق خلق آثار فرهنگی هنری می‌تواند نویدبخش این باشد که برنامه‌ریزان و مسئولان برای ترسیم نقشه راه آینده کشور در زمینه حل مسائل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مسیری روشن‌تر و پرثمرتر را طی کنند و پاسخ معلمان و دانش آموزان به سوالات رئیس جمهور می‌تواند تامین کننده این امر مهم و حیاتی باشد.

نریمانی با اشاره به مخاطبین مسابقه، گفت: دانش آموزان دختر و پسر همه دوره‌های تحصیلی غیر از سه ساله دوره اول ابتدایی، معلمان همه دوره‌ها، دانشجو معلمان و اولیای دانش آموزان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: همه‌ی دانش آموزان متوسطه دوره دوم، معلمان و دانشجو معلمان، از سطح مدرسه تا کشور و سایر مخاطبین تا سطح استان می‌توانند شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد:اولیاء دانش آموزان نیز می‌توانند دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در قالب «هر خانواده یک پاسخ» به صورت کتبی، با ذکر مشخصات در فرم‌های ویژه‌ای که متعاقبا ارسال خواهد شد تکمیل و ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در دو بخش فرهنگی و هنری ارائه دهند، افزود: بخش فرهنگی شامل آثار ادبی از جمله شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی –سخنوری، رسانه و فضای مجازی و وبلاگ است.

نریمانی ادامه داد: آثار بخش هنری نیز شامل هنرهای دستی و تجسمی از جمله تصویرسازی، پوستر ،عکاسی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی و هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه شامل فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی، نمایش نامه نویسی ویژه فرهنگیان و دانشجو معلمان و هنرهای آوایی و سرود همگانی می‌باشد.

به گفته وی مهلت ارسال آثار دانش آموزان و فرهنگیان و دانشجو معلمان به مرحله شهرستانی تا تاریخ 10 دی ماه می‌باشد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
من شرکت کردم