سنندج؛

دوازدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در مدارس استان برگزار می شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوازدهمین جشنواره ی الگوهای تدریس برتر در دو بخش علمی و عملی در مدارس دوره دوم متوسطه نظری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مهدی نامدارگفت: این جشنواره برخلاف جشنواره های پیشین در دو بخش علمی و عملی برگزار می شود و تمامی گروه های درسی متوسطه نظری و دبیران این دوره می توانند در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بخش علمی جشنواره به دو صورت تدوین تجربیات تدریس و ارائه مقاله علمی مرتبط با تدریس، برگزار می شود افزود: بخش عملی جشنواره نیز در دو قسمت غیر حضوری (مجازی) و حضوری (ارائه تدریس با رویکرد الگوهای فعال تدریس) اجرا می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: مرحله استانی بخش حضوری جشنواره، با حضور نفرات منتخب به صورت حضوری و در اردیبهشت سال 95 برگزار می شود و دبیرانی که تا سال 94 در مرحله حضوری جشنواره حائز رتبه کشوری شده اند مجاز به شرکت در این دوره نیستند. 

نامدارگفت: تمامی دبیران مرتبط و یا غیر مرتبط که ابلاغ اداری تدریس در دوره نظری را دارند مجاز به شرکت در جشنواره هستند و انتخاب موضوع تدریس استانی دروس بخش عملی توسط دبیرخانه های کشوری راهبری دروس برای استان ها انجام شده که متعاقباً اعلام می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.