اصفهان؛

برای تیمداری در لیگ حامی ملی نداریم

برای حضور در مسابقات لیگ برتر با توجه به هزینه‌های بسیار بالای این رشته، مستلزم حمایت مالی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، محمود یسلیانی در مورد شرایط این هیئت اظهار داشت: پیست اسکی فریدونشهر در شرایط مساعدی به سر می‌برد و فقط منتظر بارش برف، این طلای سفید هستیم تا اسکی‌بازان فعالیت خود را شروع کنند.

ورزشکاران درحال حاضر به تمرینات بدنسازی در پایگاه قهرمانی مشغول هستند. 

وی گفت: درآمد هیئت اسکی فقط از پیست فریدونشهر تأمین می‌شود. 

همچنین وی یاد آور شد: امسال فدراسیون مبلغ جزئی به ما کمک کرد اما اداره‌کل ورزش و جوانان در سال جاری هیچ گونه مساعدت مالی به هیئت نداشته است. 


رئیس هیئت اسکی استان از کمبود مکان‌های تمرینی برای ورزش اسکی خبر داد و گفت: تنها پیست فعال اسکی استان اصفهان پیست فریدونشهر است.

گفتنی است این پیست در غرب استان اصفهان واقع شده و به علت بُعد مسافت همه هم استانی‌ها قادر به استفاده از این پیست نیستند و اگر پیست سمیرم هم فعال شود علاقه مندان به این ورزش راحت‌تر می توانند تمرین کنند.


وی افزود: به همت شهرداری شهر افوس که در 20 کیلومتری فریدونشهر واقع است، به احتمال 90 درصد پیست شهر افوس امسال راه‌اندازی خواهد شد.


یسلیانی که خردادماه امسال به ریاست هیئت اسکی استان اصفهان انتخاب شد، در مورد اقدامات صورت گرفته از آن زمان تاکنون گفت: امسال پس از 5 سال کمیته اسکی چمن در پیست اسکی چمن پارک صفه راه اندازی شد که تمرینات تا چند روز گذشته هم ادامه داشت. 

رئیس هیئت اسکی استان اظهار داشت: فعال سازی کمیته اسنوبرد و همچنین کمیته اسکی صحرانوردی از برنامه‌های آتی این هیئت است که یکسری از تجهیزات رشته اسکی صحرانوردی از طریق فدراسیون تهیه شده ولی در حال حاضر با مشکل تجهیزات و مربی تخصصی این رشته مواجه هستیم.

یسلیانی ادامه داد: 9 اردوی آمادگی بدنسازی با حضور رستم کلهر مربی سابق تیم ملی به صورت مشترک با هیئت اسکی استان فارس و شهر سپیدان برگزار کردیم

اکثر این اردوها در پیست فریدونشهر و تعدادی هم در شهر سپیدان استان فارس برگزار شد.

وی از میزبانی مسابقات قهرمان کشور خبر داد و گفت: پیشنهاد میزبانی رده سنی نونهالان و نوجوانان آقایان و به احتمال زیاد تمام رده‌های سنی بانوان در پیست فریدونشهر را به فدراسیون ارائه داده‌ایم.

یسلیانی بیان داشت: اسفندماه سال گذشته دوره مربیگری درجه 3 رشته انوبرد و آلپاین را برگزار کردیم و امسال هم دوره ارتقای مربیگری درجه 3 به 2 را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

وی در مورد شرکت تیمی از اصفهان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات لیگ برتر با توجه به هزینه‌های بسیار بالای این رشته، مستلزم حمایت اسپانسر هستیم. 

مکاتبه‌هایی هم با باشگاه‌های مطرح استان اصفهان انجام شده است اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

یسلیانی در پایان گفت: پیست اسکی جای تیوپ‌بازی نیست. تیوپ‌بازی تفریح خطرناکی است که همه ساله در حواشی پیست اسکی انجام می‌گیرد که متأسفانه شاهد مصدومیت‌های شدید و جبران‌ناپذیری هستیم.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.