اردبیل؛

تساوی پرگل تیم فوتبال شهرداری اردبیل و خیبر خرم آباد

در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال شهرداری اردبیل مقابل حریف خود خیبر خرم آباد به نتیجه تساوی پرگل 3 بر3 دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ این بازی که در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد تیم شهرداری اردبیل در مقابل حریف خرم آبادی خود به نتیجه پرگل 3 بر3 رضایت دادند.

علی صدرا در دقیقه سوم بازی از روی نقطه پنالتی نخستین گل بازی را برای خیبر خرم آباد به ثمر رساند و شهرداری اردبیل دقایقی بعد و در دقیقه 15 بازی با شوت پیمان رنجبر گل مساوی بازی را رقم زد.

خیبری ها که در اندیشه کسب یک پیروزی خانگی بودند در دقیقه 43 دومین گل خود را وارد دروازه شهردرای اردبیل کردند و نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به نفع سبزپوشان خیبر به پایان رسید.
بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیمه دوم بازی را جنگنده شروع کردند و در دقیقه 52 بازی روی اشتباه مدافعان خیبر و پاس رو به عقب گل تساوی را وارد دروازه حریف خود کردند.

در دقایق پایانی بازی باز نوبت به لرستانی ها رسید تا برای بار سوم توسط محمود قاعد رحمت دروازه شهرداری اردبیل را بازکنند.

شهرداری اردبیل در وقت اضافه و در دقیقه 92 بازی در حالی که تیم فوتیال خیبر و هوادارانش با شمارش معکوس انتظار پایان بازی را داشتند گل سوم و تساوی بخش خود را توسط نقی حیدری به ثمر رساند.

شهرداری با این نتیجه 17 امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، تساوی ، پرگل ، لیگ ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.