کرمانشاه؛

حجی‌زواره به فینال گرندپری دعوت شد

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ جديد 4 وزن المپیکی را اعلام کرد که از تيم ايران عاشورزاده، خدابخشی، حجی‌زواره، اسبقی و مردانی دعوت‌شدگان به فينال گرندپری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛
فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ جديد 4 وزن المپیکی را اعلام کرد تا 8 تكواندوكار برتر هر وزن كه جواز حضور در فينال گرندپري را بدست آورده اند، مشخص شوند که از تيم ايران نيز عاشورزاده، خدابخشی، حجی‌زواره، اسبقی و مردانی با كسب جايگاه مناسب در رنكينگ جزو دعوت‌شدگان به فينال گرندپري هستند.

 فدراسیون جهانی تکواندو، رده‌بندی تكواندوكاران المپيكي در ماه نوامبر را اعلام كرد و امتیازات اين ماه تا پایان رقابتهای ماه اكتبر 2015 محاسبه شده است.
امتیازات مرحله سوم مسابقات گرندپري (G4) در سال 2015 كه در منچستر برگزار شد، بازيهاي المپيك نظاميان جهان (G2)، آزاد صربستان، آزاد برزيل، آزاد اقيانوسيه، آزاد تيرينيداد و آزاد قزاقستان كه هر 4 مسابقه G1 بودند، در این رنکینگ محاسبه شده است.

اما با اعلام اين رنكينگ، نفرات دعوت شده به مسابقات فينال گرندپري كه 14 و 15 آذرماه در مكزيكو سيتي برگزار مي شود نيز مشخص شدند و 32 تكواندوكار از 16 كشور در 4 وزن المپيكي برروي شياپ چانگ خواهند رفت.
 
در اين رقابتها كه تنها 8 تكواندوكار برتر رنكينگ المپيكي هر وزن مجاز به حضور هستند از ايران، فرزان عاشورزاده در وزن اول، بهنام اسبقي در وزن دوم، مهدي خدابخشي و مسعود حجي زواره در وزن سوم و سجاد مرداني در وزن چهارم جواز شركت در اين مسابقات مهم و سرنوشت ساز را بدست آوردند تا ايران تنها كشوري باشد كه توانسته 5 نماينده را در 4 وزن المپيكي در اختيار داشته باشد.
 
بعد از ايران، كره جنوبي با 5 نماينده در 3 وزن، بيشترين دعوت شده را دارد، و در ادامه آلمان و مكزيك 3 نماينده در 3 وزن، بل‍ژيك و روسيه دو نماينده در دو وزن، انگليس و ازبكستان، دو نماينده در يك وزن و كشورهاي پرتغال، اسپانيا، مولداوي، فرانسه، گابن، آذربايجان، تركيه و آرژانتين هركدام يك نماينده در يك وزن را برروي شياپ چانگ خواهند فرستاد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.