اهواز؛

جاده های شلمچه آماده پیاده روی اربعین

معاون اداره راه وشهرسازی شهرستان خرمشهر از آماده سازی زیر ساخت موقعیت موکب خرمشهر با زیر بنای 12 هزار 500 متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اهواز؛ مهران خاویزی اظهار داشت: به منظوراستقرار موکب، چادرهای هلال احمر، احداث پارکینگ، سرویس های بهداشتی، جایگاه های خدمت رسانی به زائران، خاکریزی و آسفالت این موقعیت نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: از جاده ی شلمچه تا نجف و کربلا در 3 مقطع مسیر شلمچه 8 عدد تابلو کیلومترشمار و دیگر تابلوهای هشدار دهنده که نشانگر علایم ایمنی راهنمایی و رانندگی نیز است در میدان مقاومت خرمشهر در حال نصب می باشد.

خاویزی از پیشرفت 98 درصدی طرح جاده ورودی خرمشهر از مسیر اهواز خبر داد و گفت: این طرح که به طول 1 کیلومتر و 700 متر می باشد به زودی تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.

معاون اداره راه وشهرسازی شهرستان خرمشهر افزود: طرح تعریض و روکش آسفالت جاده امام صادق (ع) به اهواز به طول 11 کیلومتر در دست اجرا است.

این مقام مسوول همچنین از زیر سازی و آسفالت روستاهای مصلاوی و مندوان به طول 3 کیلومتر و 800 متر خبر داد و اذعان داشت: پروژه  راه روستایی دیم ابن نجم به طول 1 هزار و 300 متر نیز در دست اجرا می باشد.

وی اعتبار قرار داد پروژه های راه روستایی خرمشهر در سال جاری 29 میلیارد ریال می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.