بجنورد؛

کسب مدال طلا توسط بوکسور خراسان شمالی درمسابقات کشوری

مسوول روابط عمومی هئیت بوکس اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: نماینده استان صاحب گردن آویز طلا در مسابقات بوکس قهرمانی کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ؛ عباس آبادی افزود: پویا ناوی بوکسور وزن 52 کیلو گرم استان با شکست نماینده مازندران در فینال بیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس کشور در ارومیه صاحب گردن آویز طلا شد.

عباس آبادی با اشاره به اینکه ناوی با شکست رقیبان کرمانی و خوزستانی به نیمه نهایی رسید ،گفت: در فینال این رقابت ها با شکست نوید عبدلی ورزشکار مازندرانی صاحب گردن آویز طلا شد.

وی اظهار داشت:بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی کشوربزرگسالان با حضور 210 بوکسور از سراسر کشور از روز جمعه 15 آبان ماه آغاز شده و امروز با برگزاری رقابت های پایانی به اتمام رسید.

عباس آبادی گفت: پیش از این نیز ناوی در قالب تیم سیتان و بلوچستان به مدال نقره جام بین المللی صلح و دوستی در زاهدان رسیده بود.

عباس آ بادی ضمن تبریک این افتخار برای استان گفت:تلاش های 12 ساله پویا ناوی در این مسابقات منجر به کسب مدال طلای مسابقات بوکس بزرگسالان کشور شد.

 گفتنی است: میثم قشلاقی از دیگر گزینه های آینده دار بوکس کشور است که در حال حاضر به عنوان یار ثابت در ترکیب تیم ملی جوانان حضور دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.