مشهد؛

آغاز هفتمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری با ارائه 206 مقاله در مشهد

هفتمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری با رویکرد راهبردهای توسعه شهری در مشهد با ارائه 206 مقاله آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دبیر همایش ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری در مراسم افتتاحیه گفت : کمک به شکل گیری شبکه های اطلاعاتی بین مراکز علمی و دستگاه های اجرایی، بهره گیری از تجربیات ملی و بین المللی در عرصه رویکردهای نوین برنامه ریزی شهری، بهره گیری از یافته های جدید پژوهشی در راستای تحقق توسعه پایدار شهری و تبادل اطلاعات و دیدگاه ها درباره راهبردهای توسعه شهری از اهداف برگزاری این کنفرانس هستند .

خاکپور با بیان اینکه 420 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است افزود: 206 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شد که 38 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر و چاپ در کتاب ارائه می شود .
وی راهبردهای توسعه شهری به عنوان محور ویژه و شهر ایرانی-اسلامی، برنامه ریزی و مدیریت شهری، گردشگری مذهبی و زیارت، حمل و نقل شهری، شهر و محیط طبیعی، مدیریت بحران و امنیت شهری، جامعه و فرهنگ شهری، اقتصاد شهری، معاری و شهرسازی، بافت های فرسوده و حاشیه نشینی، شهر هوشمند و مسایل ویژه کلانشهر مشهد را از محورهای این همایش بیان کرد.

دبیر همایش ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری با اشاره به انتخاب مشهد از سوی آیسسکو به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 ، گفت : هشتمین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری با محوریت مشهد پایتخت فرهنگی سلام در سال 2017 در سال 96 به صورت بین المللی با همکاری دانشگاه فردوسی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد برگزار خواهد شد .

وی افزود : همچنین در سال 96 کنفرانس بین المللی جامعه ایمن و کنفرانس بین المللی گردشگری و سلامت نیز به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد .

هفتمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری با تاکید بر راهبرهای توسعه شهری 20 و 21 آبان ماه با حضور جمعی از متخصصین حوزه شهری در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.