ساری؛

دستگيری 2عامل افيونی توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر ساری

سرپرست فرماندهي انتظامی شهرستان ساری از دستگيری 2 عامل تهيه وتوزيع مواد مخدر وکشف 7کيلو ترياک در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ دوستدار سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران کلانتری 13 ساری حين اجرای ماموريت به سرنشينان يک دستگاه خودروی پرايد مشکوک شده و آن را متوقف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود : در بازرسی از خودرو 9 کيلو ترياک که به طرز ماهرانه اي داخل خودرو جاسازي شده بود به همراه مقاديری وجه نقد ، چندين شیء قيمتی ، آلات استعمال مواد مخدر از جمله آلات استعمال شيشه کشف شد .

به گفته وی : راننده و سرنشين خودروی مورد نظر به نام های "علي اصغر - ن "و " فخرالدين-ص " نيز دستگير و به مرجع قضائي معرفی شدند .

سرهنگ دوستدار با اشاره به اين که پديده شوم قاچاق موادمخدر بيش از آنکه فعاليتى سوداگرانه، تجارى و اقتصادى در عرصه مافياى اقتصاد بين المللى باشد مهمترين عامل برای به تباهى کشيدن و انحطاط اخلاقى جوامع به شمار می رود گفت: از اين رو مبارزه با اعتياد نيز قطعاً بيش از آنکه ماموريتى در راستاى وظايف مصرحه نيروى انتظامى باشد، اقدامى است استراتژيک در مقابله با ابزار نظام سلطه جهانى در انحطاط اخلاقى جامعه .

وی از مردم خواست برای مقابله با عاملان افيونی با پليس همکاری کنند وهرگونه اطلاعات واخباری در اين زمينه را به مرکز فوريت های پليسی 110 اعلام دارند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.